vasael.ir

کد خبر: ۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ - 25 April 2018
در مشهد مقدس؛

سومین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی ویژه طلاب برگزار می شود

وسائل ـ سومین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی ویژه طلاب سراسر کشور از سوی ستاد نظام جامع اندیشه اسلامی حوزه های علمیه پس از ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش وسائل، سومین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی ویژه طلاب سراسر کشور از سوی ستاد نظام جامع اندیشه اسلامی حوزه های علمیه پس از ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس برگزار می شود.

براساس این گزارش، دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی به مدرت ۴۰ روز و در سه ترم ۱۳ روزه، با تدریس 6 کتاب و هر کتاب در 14 جلسه به مدت یک ساعت و نیم برگزار می شود و در پایان هر ترم از ۲ کتاب تدریس شده آزمون کتبی گرفته خواهد شد و فراگیران موظف به شرکت در تمام برنامه های آموزشی اعم از کلاس، مباحثه، آزمون و موارد دیگر هستند.

هزینه ورودی طرح ۱۲۰ هزار تومان است که ۵۰ هزار تومان آن پس از مصاحبه از طریق سامانه و مبلغ ۷۰ هزار تومان در روز پذیرش دریافت می شود و ایاب و ذهاب از استان ها بر عهده طلاب متقاضی است.

طلاب علاقه مند به شرکت در دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی می توانند تا 15 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه پیشخوان حوزه علمیه و انتخاب گزینه ثبت نام دوره طرح ولایت در بخش ثبت نام های فعال برای نام نویسی اقدام کنند.

لازم به ذکر است، به دلیل هزینه های بالای صورت گرفته در صورت انصراف در حین دوره کلیه مبلغ هزینه کرد برای فرد تا زمان انصراف محاسبه و از وی دریافت می شود بنابراین فراگیران تا پیش از نام نویسی بررسی های لازم را انجام دهند؛ افراد متقاضی  می توانند تا پیش از آغاز دوره تا دهم خرداد انصراف خود را اعلام کنند در غیر این صورت هزینه دریافتی برگردانده نمی شود./102/م

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۹:۵۴
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۵۰
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۶:۳۲
اذان مغرب
۲۰:۲۵:۲۷