vasael.ir

کد خبر: ۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ - 18 January 2018

برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سوی پژوهشکده شورای نگهبان

وسائل ـ پژوهشکده شورای نگهبان دوره جدید کارگاه‌های آموزشی مرتبط با شورای نگهبان را در بهمن‌ماه برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس حقوق پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل، پژوهشکده شورای نگهبان در راستای کمک به شناخت هر چه بیشتر نهاد شورای نگهبان و نظرات آن اقدام به برگزاری هشت کارگاه آموزشی خواهد کرد.

عناوین این کارگاه ها عبارت است از: «نظارت شورای نگهبان بر انتخابات؛ مبانی نظری و رویه عملی»، «نظارت شرعی بر قوانین و مقررات؛ اصل چهارم قانون اساسی»، «نظارت شورای نگهبان بر قوانین و مقررات؛ فرآیندها و رویه‌ها»، «آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران»، «آشنایی با جایگاه شورای نگهبان در نظام حقوقی کشور»، «آشنایی با جایگاه و صلاحیت‌های مجلس شورای اسلامی در پرتو نظرات شورای نگهبان»، «آشنایی با جایگاه و صلاحیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی در پرتو نظرات شورای نگهبان»، «قوانین برنامه و بودجه در پرتو نظرات شورای نگهبان».

دوره‌های مذکور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، 25، 26، 27 بهمن‌ماه و 9، 10، 11 اسفندماه 1396 برگزار خواهدشد.

دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی حقوق، فقه و حقوق، علوم سیاسی و یا سایر رشته‌های مرتبط، از جمله شرایط عمومی و الزامی برای شرکت در این دوره ها است.

گفتنی است در پایان دوره به کلیه شرکت‌کنندگانی که امتیاز لازم از آزمون پایانی را کسب نمایند گواهینامه معتبر علمی اعطا خواهد شد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وب سایت پژوهشکده شورای نگهبان مراجعه و یا با شماره 88325036-021 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۹:۵۴
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۵۰
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۶:۳۲
اذان مغرب
۲۰:۲۵:۲۷