vasael.ir

کد خبر: ۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ - 09 May 2018
از سوی پژوهشکده شورای نگهبان منتشر شد؛

بخش اول کتاب «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال 1393»

وسائل ـ کتاب«مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال 1393، بخش اول(فروردین تا شهریور)» به همت انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان منتشر شد.

به گزارش وسائل، کتاب «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال 1393، بخش اول( فروردین تا شهریور)» به همت پژوهشکده شورای نگهبان و توسط انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در 843 صفحه در بهار 97 و با قیمت 99000 تومان به چاپ رسید.

لازم به ذکر است مجموعه حاضر با عنوان «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال 1393، بخش اول ( فروردین تا شهریور)»  با هدف توجه محافل قضایی و دانشگاهی به متن مذاکرات اعضای شورای نگهبان تدوین و منتشر شده است.

مقام معظم رهبری در دیدارهایی که در سال‌های اخیر با اعضای محترم شورای نگهبان داشته‌اند، بارها بر اهمیت نظرات فقهی و حقوقی شورای نگهبان و ضرورت انتشار آنها تاکید کرده اند.

در همین راستا از سال 1393 کار آماده‌سازی متن مذاکرات اعضای شورای نگهبان در جلسات شورا برای انتشار عمومی، به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری پژوهشکده شورای نگهبان بازتعریف شد.

کتاب حاضر، دومین ثمره‌ی این فعالیت علمی است که مجموعه‌ی کامل مشروح مذاکرات اعضای شورای نگهبان در نیمه‌ی نخست سال 1393را در برمی‌گیرد.

گفتنی است علاقه مندان می‌توانند به منظور خریداری این محصول به سایت پژوهشکده شورای نگهبان به نشانی www.shora-rc.ir و یا با شماره 88325045 انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان تماس حاصل کنند./909/241/ح

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۹ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۱:۵۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۹
غروب آفتاب
۲۰:۰۵:۰۴
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۵۳