vasael.ir

کد خبر: ۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ - 08 January 2018
مدیر کل مشارکت‌های مدنی قوه قضائیه:

دشمن برای نابودی خانواده و جوان ایرانی طراحی های گسترده دارد

وسائل ـ رفاهی با بیان این که دشمن بنیان خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته است، گفتت: بر اساس تحقیقات کارشناسان، دشمن برای نابودی دو گروه خانواده ایرانی و جوان ایرانی برنامه‌های گسترده‌ای دارد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل، علی اصغر رفاهی مدیر کل مشارکت‌های مدنی قوه قضائیه،  در همایش مطالبات رهبر معظم انقلاب که با موضوع راهکار‌های تبلیغی- فرهنگی در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در سالن اجتماعات دارالشفاء برگزار شد،‌ به ارائه آمار‌های مختلف کشور در رابطه با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

رفاهی با اشاره به چرایی تأسیس معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضائیه، اظهار داشت: ضرورت تأسیس معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به سبب آمار‌های تکان‌دهنده‌ای بود که در باب ناهنجاری ‌ها و آسیب‌های اجتماعی در کشور وجود داشت.

وی با بیان این که برای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی تاکنون شش جلسه در محضر رهبر معظم انقلاب بوده‌ایم، ابراز داشت:‌ معظم‌له با تمام مشغله‌هایی که دارند، شخصاً پرچم این مسأله را بر عهده گرفته‌اند.

مدیر کل مشارکت‌های مدنی قوه قضائیه با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسؤولان، تصریح کرد: رهبر انقلاب خطاب به مسؤولان فرمودند؛ از شما مسؤولان کار فوق العاده انقلابی و جهادی می‌خواهم، اگر خدایی نکرده فرزند یکی از شما گرفتار اعتیاد و طلاق شد، چه کاری انجام می‌دهید، به همان نسبت باید در رابطه با فرزندان این مرز و بوم نیز اقداماتی انجام دهید.

وی با بیان این که آمار طلاق‌های ثبتی سال 96 نسبت به سال 95 افزایش یافته است، عنوان کرد: غالب طلاق‌های ثبت شده در چهار سال ابتدایی زندگی مشترک به وقوع پیوسته است. از این رو باید اقداماتی برای افزایش مهارت زوجین در زندگی مشترک انجام شود.

رفاهی اظهار داشت: رابرت مرداک یک سرمایه‌دار صهیونیستی تنها در سال 90 بیش از هفت میلیارد دلار برای راه‌اندازی شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای هزینه کرده است.

وی با بیان این که دشمن بنیان خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته است، ابراز داشت: علیرغم این که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از حمقا هستند، اما بر اساس تحقیقات کارشناسان، دشمن برای نابودی دو گروه خانواده و جوان ایرانی برنامه‌های گسترده‌ای دارد.

مدیر کل مشارکت‌های مدنی قوه قضائیه با بیان این که ضریب نفوذ اینترنت در کشور 54 درصد است، گفت: بر اساس جمعیت 80 میلیونی کشور 48 میلیون کاربر اینترنتی در ایران وجود دارد که اغلب آنها در سنین جوانی و نوجوانی قرار دارند./924/ص

منبع: خبرگزاری رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۹:۵۴
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۵۰
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۶:۳۲
اذان مغرب
۲۰:۲۵:۲۷