vasael.ir

کد خبر: ۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ - 07 January 2018
توسط انجمن سواد رسانه؛

کارگاه «قرآن و سینما» برگزار می‌شود

وسائل ـ رئیس انجمن سواد رسانه طلاب از برگزاری کارگاه تخصصی «قرآن و سینما» ویژه طلاب خبر داد.

 

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل، رفیع الدین اسماعیلی در گفتگویی تصریح کرد، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به دلیل اهمیت مباحث مرتبط بین قرآن کریم و هنر سینما این کارگاه را برگزار خواهد  کرد.

وی جزئیات کارگاه مزبور را به شرح ذیل اعلام کرد: مبانی و شیوه‌های قصه‌پردازی قرآنی در سینما توسط حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا یوسف زاده، نبوت در قرآن و سینما توسط حجت الاسلام و المسلمین سعید ارجمندفر، جن و شیطان در قرآن و سینما توسط حجج اسلام حسین عرب و علی قهرمانی و معاد و تناسخ در قرآن و سینما توسط آقایان سعید مستغاثی و محمد حسین فرج نژاد تدریس می‌شود.

وی خاطر نشان کرد، کارگاه آموزشی قرآن و سینما از روز ۵ تا ۲۶بهمن ماه ۱۳۹۶ و در ۴ روز، پنج شنبه‌ها ساعت ۸ تا ۱۴ در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این کارگاه تا روز ۳ بهمن ماه به قم، خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه ۲۱، فرعی اول، سمت چپ، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه کرده و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۱۱۶۰ – ۰۲۵  داخلی ۵۱۵۷ تماس حاصل فرمایند.

قابل ذکر است انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی به صورت متناوب دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی ویژه طلاب در موضوعات مختلف سواد رسانه، سینما و فضای مجازی برگزار می‌کند./924/ص

منبع : https://www.mehrnews.com/news/4193047

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۸ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۲:۵۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۴۷
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۴:۱۹
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۰۶