vasael.ir

کد خبر: ۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ - 26 December 2017
نماینده ولی فقیه در استان لرستان؛

امربه معروف به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبیین شود

وسائل- حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر امری مهم در جهت تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم است، عنوان داشت: مهم ترین هدف قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.

به گزارش خبرنگار سرویس مکتب دفاعی پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل؛ نماینده ولی فقیه در لرستان احیای فرهنگی امربه معروف و نهی از منکر را اساس تحول جامعه اسلامی خواند و تأکید داشت: این مهم باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر امری مهم در جهت تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم است، عنوان داشت: مهم ترین هدف قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی بر ضرورت ترویج امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: گام نهادن در این راستا وظیفه ای همگانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی و آفت های حاصل از آن در جامعه به ویژه نسل جوان اظهار داشت: ترویج و تبیین امربه معروف و نهی از منکر امری مهم در جهت مقابله با آسیب ها است.

وی با اشاره به تأثیرات امربه معروف و نهی از منکر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: احیای ارزشها و تبیین آن در جامعه امری مهم در جهت مصون سازی مردم به ویژه نسل جوان در برابر معضلات و مشکلات اجتماعی است.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به هدف دشمن در طرح دسیسه های مختلف در جهت کمرنگ کردن ارزشها و به گمراهی کشاندن نسل جوان در جامعه اسلامی اظهار داشت: احیای امربه معروف و نهی از منکر موجب خنثی سازی معضلات پیش روی جوانان می شود.

وی با اشاره به تأکیدات دین بر ضرورت احیای امربه معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: کلیدی ترین فرایض در اسلام امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: احیای امربه معروف و نهی از منکر که مورد تأکید و سفارش اسلام است، مهم ترین عامل برای رسیدن به جامعه ای ایمن است.

وی با تأکید بر اینکه امربه معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبیین و ترویج داده شود، خاطرنشان کرد: احیای این فرهنگ موجب کاهش آسیب های اجتماعی است.

احیای امر به معروف و نهی از منکر، سدی در برابر آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأمین و برقراری نظم و امنیت در جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی و تعالی اخلاق و معنویت در جامعه در سایه تبیین ارزشها و مقابله با هجمه های فرهنگی صورت می گیرد.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: در جهت نقش آفرینی در عرصه امربه معروف و نهی از منکر مردم و دولت با تعامل و همکاری یکدیگر باید در جهت ریشه یابی منکرات اقدام کنند و جلوی رواج و افزایش یافتن آنها را بگیرند.

304/9459/د

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۹:۵۴
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۵۰
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۶:۳۲
اذان مغرب
۲۰:۲۵:۲۷