vasael.ir

کد خبر: ۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ - 29 October 2017
با اهدای جوایز و لوح جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی؛

برگزیدگان سومین دوره جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی تجلیل شدند

وسائل- مراسم اهدای سومین دوره جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی با حضور آیت الله رشاد، حجت الاسلام غلامی و دکتر رفیعی آتانی و فرزاد جهان بین برگزار شد و با اهدای هدایا و لوح، برگزیدگان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل، در مراسم اهدای سومین دوره جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، در رشته فلسفه علوم اجتماعی برگزیده و مورد قدردانی قرار گرفت.

وی به دلیل خدمات ارزشمند در عرصه‌های آموزشی، و تألیف آثار متعدد و برجسته خصوصاً در عرصه فلسفه علم دینی، به طور خاص توفیقاتی حاصل کرده و ضمن ارائه دیدگاهی پیشرو و راهگشا در خصوص تعیین مناسبات اسلام و علوم اجتماعی، مدل مشخصی را برای پیوند میان این دو ارائه کرده است.

علاوه بر این، دکتر حسن سبحانی استاد دانشگاه تهران در رشته اقتصاد اسلامی به دلیل تقویت و بسط گفتمان اقتصاد اسلامی در ایران، و ارائه نقدهای قوی نسبت به نظام اقتصاد لیبرال، و همچنین پایه گذاری رشته اقتصاد اسلامی و پرورش شاگردان فراوان و کمک به پیشرفت رشته اقتصاد اسلامی در این عرصه تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه نیز در رشته فلسفه علوم انسانیِ اسلامی  به دلیل ترویج گفتمان علوم انسانیِ اسلامی، و تألیف آثار علمی مفید و ممتاز در زمینه فلسفه علوم انسانیِ اسلامی شایسته تقدیر شناخته شد.

وی در تقویت و تکمیل لایه های زیرین تفکر بنیادی علوم انسانیِ اسلامی و تبیین آن برای جامعه علمی نیز دیدگاه های برجسته ای را ارائه  کرده است.

علاوه بر این، کمیته اعطای جایزه جهانی علوم انسانیِ اسلامی در این مراسم، از  طه عبدالرحمن از کشور مراکش به دلیل ارائه دیدگاه های ممتاز و تحول آفرین در عرصه معناشناختی و فلسفه زبان، و برقراری ارتباط بین این حوزه و اندیشه سیاسی اسلام، که به تثبیت تفکر علوم انسانیِ اسلامی در جهان اسلام منجر شده است، تقدیر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۸ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۲:۵۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۴۷
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۴:۱۹
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۰۶