vasael.ir

کد خبر: ۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ - 03 October 2017

آزمون کارشناسی ارشد «فقه پزشکی» برگزار می‌شود

وسائل- آزمون اولین دوره کارشناسی ارشد رشته «فقه پزشکی» به همت جامعه‌المصطفی ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس مسائل مستحدثه پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل؛ آزمون اولین دوره کارشناسی ارشد رشته فقه پزشکی، به همت جامعه‌المصطفی ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود.

پرورش نیروهای متخصص و ایجاد استنباط متجزی در حوزه فقه پزشکی  از مهمترین اهداف رشته فقه پزشکی است و تحقیق، تدریس و تألیفات تخصصی و نیز بر عهده گرفتن مشاغل اجرایی تخصصی در حوزه فقه پزشکی از مهمترین رویکردهای این رشته می باشد.

در رشته فقه  پزشکی می توان به کنکاش در موضوعاتی چون؛ فقه النکاح، فقه جنین، فقه سلامت اطفال و کودکان، فقه بلوغ، فقه سلامت ازدواج، فقه سلامت فردی، فقه سلامت اجتماعی، فقه پزشکی قانونی، فقه بهداشت و درمان، فقه بهزیستی و توانبخشی، فقه تغذیه، فقه تحقیقات نوین پزشکی و... اشاره نمود.

بر اساس این اطلاعیه، دانشجویان ترم آخر و دانش‌آموختگان جامعه‌المصطفی و طلابی که پایه ششم حوزه علمیه را به اتمام رسانده‌اند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در این آزمون‌اند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مدرسه عالی فقه تخصصی، به نشانی، قم، بلوار امین، نبش سه‌راه سالاریه، مجتمع امین، مدرسه عالی فقه تخصصی، مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۳۳۱۳۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۸ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۲:۵۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۴۷
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۴:۱۹
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۰۶