vasael.ir

کد خبر: ۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ - 28 August 2017
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

اصرار برخی برای اجرای سند 2030 در کشور- تخریب بنیان خانواده از اهداف سند 2030 است

وسائل ـ ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان با اشاره به این مطلب که اجرای سند2030 به صورت کامل از سوی دولت رد نشده است، گفت: درعین حال با همه تلاش های صورت گرفته فقط کار یک هیأت اجرایی پای این سند لغو شده است و هنوز برخی مدعی اجرای بی چون و چرای این سند در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تخصصی وسائل، کبری خزعلی، ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست «بررسی ابعاد اجرای سند 2030 در ایران» که چندی پیش در مدرسه علمیه اسلام شناسی برگزار شد، گفت: برنامه توسعه ششم منطبق بر توسعه غربی است.

وی با اشاره به فریبکاری فراوان در سند 2030 به وسیله بازی با کلمات اظهارکرد: به عنوان مثال در ابتدا گفته می شود که الگوی عدالت جنسی منطبق بر الگوی اسلامی است که این ظاهر فریبنده و متقاعد کننده است اما در ادامه آن عنوان رویکرد این موضوع مبتنی بر برنامه توسعه پایدار است که این برنامه با وجود استفاده کلمه برابری برای مرد و زن،   به نفع جامعه و افراد نیست.

 

معنای وارونه برابری در سند 2030

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به معنای وارونه برابری در سند 2030 درباره مرد و زن گفت: این سند اصرار دارد که بسیاری از آسیب های اجتماعی که مخالف قانون اساسی و ضد اسلام است در این سند به عنوان یک امتیاز برابری بین این دو جنس محسوب می شود.

وی درادامه با انتقاد نسبت به کسانی که در اجرای اسناد ملی بی توجه هستند، گفت:  در عین حال این افراد برای اجرای سند 2030 اصرار به انجام آن دارند و اینجا این سؤوال پیش می آید که مگر ما مستعمره آنها هستیم که باید این اسناد را اجرایی کنیم و حتی در داخل کشور اصرار به اجرای آن وجود دارد.

ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان درادامه با طرح این پرسش که این سند 2030 چگونه نفوذ را عادی می کند، تصریح کرد: برای نهادینه شدن این سند از سال 2015 شروع شده است و آنها ادبیاتی را به کار می گیرند که جوان ایرانی سبک زندگی غربی را دوست داشته باشند و آن را انتخاب کند.

 

دستور کار آموزش جنسی در سند 2030

وی با بیان اینکه طراحان سند 2030 به این موضوع معترفند که اگر دوران بارداری تا هفت سالگی کودکان را در دست داشته باشد، می تواند به آسانی جامعه را سکولارکند، کرد: در واقع آنها می خواهند کشورهای مسلمان را جنسیت زده و از طرفی خانواده و اخلاق را از بین ببرند و به همین دلیل دستور کار آموزش جنسی دارند.

خزعلی درادامه با تأکید بر این مطلب که در شرایط حاضر نباید گوشیهای هوشمند در دست کودکان باشد، تصریح کرد: در واقع آنان می خواهند با آموزش اجباری اینترنت، جنبش هایی را ایجاد کنند که انقلاب های رنگین را به وجود آورند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه آمریکا به دنبال این موضوع است که جوانان ما را غرق در فحشاء و فساد کند تا بدین وسیله جوانان مطیع آمریکا شوند، اظهارکرد: وقتی تلاش آنان براین موضوع است که مهد کودک ها را بگیرند در واقع می خواهند وقتی این کودکان به سن نوجوانی رسیدند در مقابل مذهب و آداب و رسوم بایستند و آنها را نپذیرند که این همان تحقق هدف آمریکایی ها است.

 

هنوز برخی مدعی اجرای بی چون و چرای سند 2030 در کشور هستند

وی درادامه با اشاره به این مطلب که اجرای این سند به صورت کامل از سوی دولت رد نشده است، تصریح کرد: درعین حال با همه تلاش های صورت گرفته فقط کار یک هیأت اجرایی پای این سند لغو شده است و هنوز برخی مدعی اجرای بی چون و چرای این سند در کشور هستند.

ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه از دیگر موارد انتقادی این سند می توان به  آموزش درک جذابیت های جنس موافق به جوانان در سند 2030 اشاره کرد، گفت: در این حالت وقتی که زن با زن و مرد با مرد باشد دیگر جمعیت به وجود نمی آید و آمریکا به دنبال این موضوع است که 4 میلیارد انسان روی کره زمین از بین بروند و از طرفی قرآن و مسجد نباشد و سازمان بهداشت جهانی فقط یک پوشش است و کار علمی نمی کند.

 

امپریالیسم فرهنگی دستور کار حقوق جنسی است

وی با بیان اینکه امپریالیسم فرهنگی دستور کار حقوق جنسی است، تصریح کرد: در واقع در الگوی مدرنیته و جهانی سازی همه عقاید باید کنار بروند به گونه ای که به اسم آموزش برابر و یکسان و با کیفیت برای همه و براساس تنوع فرهنگی، کشورها به سمت انحطاط و نابودی بروند و حق نظارت از پدر و مادر گرفته شود تا ولنگاری افزایش یاید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این مطلب که آموزش جامع جنسی را همه کشورها قبول نکرده اند، تصریح کرد: در حالی که کشور ما اصرار به اجرای سند 2030 و زیر پاگذاشتن عقاید و آداب و سنت مردم دارد در عین حال در آمریکا و فرانسه این طرح آموزش جامع جنسی اجرا نمی شود و آنها آموزش مبتنی بر خویشتن داری را اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین سود در تجارت کودکان است، اظهارکرد: به همین دلیل همین به اصطلاح آژانس های بین المللی تن فروشی را ترویج می کنند که در این راستا نیاز به قرص ها و داروها افزایش می یابد و این پولها به جیب سرمایه داران آمریکایی می رود.

ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه برای مقابل با انواع فحشاء و فساد از اول انقلاب الگو داریم، تصریح کرد: برخی از این روسپی ها بعد از درمان و مشاوره می توانند به خانواده و جامعه بازگردند اما برخی که اصرار به فساد دارند و با ساختارهای تربیتی و اصلاحی ، اصلاح نمی شوند در قانون مجازات هایی برای آنها تعریف شده است و نمی توان به دلیل اینکه این قوانین اجرایی نیستند روسپی گری و سقط جنین در کشور آزاد باشد.

 

2030 خواستار قانونی کردن تن فروشی و ازدواج همجنس گرایان است

خزعلی با بیان اینکه سند 2030 خواستار قانونی کردن تن فروشی و ازدواج همجنس گرایان است، تصریح کرد: در واقع آمریکا می خواهد همان نقشه ای را که برای نابودسازی سرخپوستان  که در آن زمان صاحبخانه بودند برای ایران هم اجرایی کند.

وی با بیان اینکه در نابودسازی سرخپوستان در آغاز، هر 25 سال ، ده درصد زنان را عقیم کردند و در قدم بعدی کار فرهنگی انجام دادند که این سرخپوست ها پست و وحشی هستند و از طریق فیلم های هالیوودی این موضوع را نهادینه کرند، تصریح کرد: در همین راستا داعش را درست کرده اند تا همه دنیا مشتاق شوند که اسلام را نابود کنند چرا که مسلمان را وحشی و آدمکش معرفی می کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این مطلب که آنان می خواهند ملت های دیگر را به این باور برسانند که این وحشی ها باید کشته شوند، ادامه داد: در واقع این گروههای سرمایه دار علم را جهت می دهند و از لحاظ علمی ثابت می کنند که این آموزش ها باید داده شود.

وی با اشاره به این مطلب که بزرگترین تجارت جهانی در سکس است، اظهارکرد:  این سند 2030 معصومیت کودک و بشریت را نابود می سازد و جوانان را فریب می دهد تا نگاه انتقادی نسبت به آداب و رسوم و فرهنگ خودشان داشته باشند. 

 

سلسله سندهایی مثل یک مجموعه بمباران ها برای کشور ما وارد شده است

خزعلی با بیان اینکه در این سال های اخیر سلسله سندهایی مثل یک مجموعه بمباران ها برای کشور ما وارد شده است، تصریح کرد: برخی از بندهای این سند در کشور در حال اجرایی شدن است که مصوبه مجلس نیست و فقط به بهانه اینکه این سند لازم الاجرا است و از سوی دولت تعهد داده شده است اجرایی شدن آن را ضروری قلمداد می کنند.

ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان با انتقاد نسبت به اینکه یونسکو و سازمان  های بهداشت جهانی فقط پوشش انسان دوستانه دارند، تصریح کرد: این سازمان ها تحت امر سازمان سیاه و پنتاگون آمریکا هستند و برای منافع این کشور کار می کنند و در دواقع زمینه ساز نفوذ در دیگر کشورها هستند.

وی درادامه به بررسی هجوم اسناد به کشور پرداخت و گفت: همه این اسناد در صدد هستند که فکر و فرهنگ و آموزش ما را در دست بگیرند تا بتوانند به افکار استعمارگری خودشان در ایران دست یابند و با وجود بندهای به ظاهر انسان دوستانه، اهداف نفوذی و استعمارگری در پشت پرده آن پنهان است. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در این چندساله اخیر درباره سبک زندگی و جمعیت گفت: در پیکره اجرایی به این سخنان توجه چندانی نشده است و هیچکس کار موثری انجام نداده است.

وی درادامه با بیان اینکه در سالهای 94 و 95 در راستای اجرای برنامه های سند2030،  صد تغییر در کتاب های درسی مدارس ایجاد شد، افزود: به همین دلیل درس شهید فهمیده حذف شد چرا که اسرائیل کتاب های دانش آموزی ما را بررسی کرده بود و به بهانه فراگیری خشونت طلبی به دنبال حذف این متون شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر به دنبال برگشت این تغییرات در کتاب های درسی دانش آموزان هستیم، اظهارکرد: وقتی که افغانستان اشغال شد نخستین گام از سوی اشغالگران این بود که لوله های نفتی و گازی این کشور به سمت اسرائیل برود و در قدم بعدی کتاب های درسی عوض شد.

 

سند 2030 لایه های زیرین فراوانی در نابودسازی خانواده و کودکان دارد

ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان با انتقاد نسبت به رویکرد مثبت درباره سند 2030 گفت: نگاه های سطحی برخی از نخبگان و دانش آموختگان ما درباره این سند که آن را مغایر با عرف و مکتب اسلامی نمی دانند سبب تأسف است و این درحالی است که این سند لایه های زیرین فراوانی در نابودسازی خانواده و کودکان دارد.

وی درادامه با بیان اینکه درباره حقوق زنان و کودکان ما نیازی به تقلید نداریم چرا که اسلام و قرآن و مکتب اهل بیت(ع) درباره این موضوعات آمیزه های فراوانی دارد، اظهارکرد: مدعیان اجرای سند 2030 نفوذی ها هستند و این درحالی است که مردم خواهان اجرای این سند نیستند./502/934

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۳۰:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۵۸:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۱۷:۲۳