vasael.ir

کد خبر: ۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 06 August 2017
در نشست «بررسی ابطال سند 2030» بررسی شد؛

کبری خزعلی: دشمن با سند 2030 می خواهد مسلمانان را حذف کند

پایگاه اطلاع رسانی وسائل - نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه مهمترین هدف سند 2030 انقراض نسل خانوده با غرق شدن بشر در فساد و فحشاء است، گفت: دشمن با سند 2030 می خواهد مسلمانان را حذف کند.

به گزارش خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی فقه حکومتی وسائل، کبری خزعلی، نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان در نشست «بررسی ابطال سند 2030» با اشاره به بعثت پیامبر اکرم(ص) گفت: برای رشد و کمال بشریت به محمد(ص) پیامبری عطاء شد.

وی با بیان اینکه این رسالت در غدیر کامل شد، افزود: با نگاهی به تاریخ می توان دریافت که چرا حضرت علی(ع) 25 سال خانه نشینی را تحمل کرد در حالی که استخوان در گلو و خار در چشم بود.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: حضرت علی(ع) برای حفظ اسلام شرایط خانه نشینی را تحمل کرد و این همان الگویی است که امروز هم بایستی از آن برای پاسداشت اسلام تبعیت شود.

خزعلی با اشاره به مقام نبوت و مدیریت جامعه که به انبیای الهی رسید، اظهارکرد: در حال حاضر چه برسر ما آمده که به آسانی اصل نبوت و امامت را کنار می گذاریم و به جای آن دموکراسی غربی را ترجیح می دهیم و شعار می دهیم که فقط رأی، رأی مردم است.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان با طرح این پرسش که آیا تا به امروز مدرسه ای که عقلایی اداره می شود از دانش آموزانش خواسته شده که به آنها بگویند شما چه چیزی میل دارید؟ و چطور تمایل دارید که مدرسه شما با چه شیوه ای اداره شود؟ گفت: آیا پرسیدن این پرسشها درباره مدیریت مدرسه از خود بچه ها عقلانی است.

کار انبیاء و اولیاء از جنس نیاز بشر است

وی درادامه طرح دیگر پرسشها مبنی بر اینکه آیا این کار انبیاء و اولیاء از جنس نیاز بشر است؟ آیا تشخیص این نیاز با خود بشر است،گفت: درواقع انبیاء برای پاسخ به همین نیاز و خواسته بشر از سوی خداوند آمده اند و از طرفی خود انسان نمی داند که چه چیزهایی به نفعش است و به همین دلیل نمی تواند برای خودش برنامه ریزی کند.

خزعلی با بیان اینکه وظیفه ما در برابر رسالت انبیاء، ایمان آوردن، تسلیم شدن و همراهی کردن است، تصریح کرد: پیامبر(ص) 23 مسئولیت داشته که  اوج رسالت او در زمان حضورشان در مدینه با همکاری انصار و مهاجران بوده است.

وی با مقایسه شعارهای امروزی که فقط دم از دموکراسی و رأی مردم می زنند، اظهارکرد: غدیر ثابت می کند که انتخاباتی از سوی مردم در کار نبوده است و درباره این پیام خاص خدا که اکمال و اتمام دین است فرمان از سوی خداوند صادر شده است و انتخاب با خداست.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه این موضوعی است که با دموکراسی غرب اشتباه گرفته شده است، اظهارکرد: این شرک است که ما پیامبر و امام را هم خودمان تعیین می کنیم و در واقع تغییر دین و مردم اینگونه است که انتخابات با مردم است  تا امیال و نفس  بشر حاکم شود.

امامت در راستای نبوت است

وی با بیان اینکه امامت در راستای نبوت است، تصریح کرد: حکم الهی، نبوت، امامت، ولایت و جانشین امام زمان(عج) را معین کرده است و خدا از بندگانش عهد گرفته است که امامت را به دست امانتدار بسپارید.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان افزود: شما در برابر خون شهدا مدیون هستید  که امانت را به دست اهلش بدهید و جوان امروز که در اسیر دیدن  فیلم های منحرف است در برابر خون شهدا پاسخگو است.

وی با بیان اینکه براساس گفته های سیاستمداران آمریکایی برای ایران نمی توان به حمله نظامی فکر کرد، تصریح کرد: آنها می گویند ایران موشک دارد و راهکار جدید برای نابودسازی آنان کم کرن جمعیت و عوض کردن فکر و اندیشه نسلشان است.

خزعلی درادامه با اشاره به تاریخ معاصر گفت: سابقه این تغییر نسل به دوره قاجار برمی گردد و ادامه آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که از طریق وارد شدن نفوذی ها انجام گرفت که تحت امر آمریکا بودند.

آمریکا با طرح های توسعه می خواهد اسلام را از ملت ایران جدا کند

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا با طرح های توسعه می خواهد اسلام را از ملت ایران جدا کند، اظهارکرد: در واقع اختصاص 5درصد بودجه به فرهنگ با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب هشداری است که قابل تأمل است.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد : نخستین برنامه جدی برای تغییر الگو در ایران از 15 سال قبل شروع شده است و سند 2030 به عنوان یک معاهده قوی تر از سال گذشته امضاء شده و در حال اجرا شدن است.

خزعلی با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور در حال حاضر که برگرفته از همین فعالیت های 15 سال گذشته سازمان های بین المللی برای تغییر الگو در ایران است، افزود: در این وضعیت حیا و عفاف شکسته است و ایمان افراد در حال تهی شدن است.

وی با بیان اینکه فمنیست پایه اش برای از بین بردن حیا و ارزش های الهی و اخلاقی است، تصریح کرد: تا به امروز همه لایه های پشت این سند 2030 پنهان شده است در حالیکه گزارش های اجرایی آن برای یونسکو ارسال شده است و این موضوع برای بیگانگان پوشیده نشده است.

 این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر الزام و تعهدآوری سند 2030 گفت: در واقع این سند چندلایه ای و شبکه ای است که برای ما تکلیف تعیین می کند و در نهایت هم خودشان ناظر، هدایت گر و اجراکننده هستند و حتی برای آن شاخص گذاشته اند.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان افزود: از طرفی در اجرایی شدن این سند، حق نظارت و کنترل را برای خودشان قائل شده اند که در صورت عملی نشدن اخطارها، تحریمها و تهدیدها را به دنبال دارد.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان درادامه بررسی متن سند2030 اظهارکرد: برای جوانی که مسکن و شغل و ازدواج ندارد فراهم کردن زمینه های فساد و فحشا به بهانه رعایت کردن بهداشت معنایی جز ترفند دشمن ندارد.

هدف سند 2030 انقراض نسل خانوده با غرق شدن بشر در فساد و فحشاء

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مهمترین هدف سند 2030 انقراض نسل خانوده با غرق شدن بشر در فساد و فحشاء است، تصریح کرد: این سند 368 صفحه ای با یک معاهده مرکب که هفت معاهده دیگر در آن قرار شده است این هدف ننگین را دنبال می کند.

سند 2030 همان بیانیه سال 47 است

خزعلی با اشاره به این مطلب که سند 2030 همان بیانیه سال 47 است، اظهارکرد: با این تفاوت که آن بیانیه بود و ضمانت اجرایی قدرتمندی نداشت ولی این سند الزام آور و همراه با تعهد برای ملت ها است.

وی درادامه با اشاره به خوش خدمتی برخی در اجرای زود هنگام این سند در مقایسه با دیگر کشورهای متعهد گفت: این سند قانونی نیست چرا که از مجلس عبور نکرده است و مجلس در ابتدا باید این سند را تأیید می کرد و سپس برای اجراشدن اقدامات صورت می گرفت.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان با اشاره به خریده شدن دو نفر از نمایندگان مجلس درباره موافقت با این سند گفت: مجلس فقط همین دو نفر نیستند وطبق قانون هر سند بین المللی برای اجرا باید به تأیید مجلس برسد نه اینکه فقط با خیانت این دو نفرگفته شود که این سند به رویت مجلسیان هم رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت و مجلس باید ابطال این سند را اعلام کنند، افزود: قوه قضائیه هم در صورتی می تواند مداخله کند که  بگوید به ما هزاران شکایت از این موضوع رسیده است و با توجه به مستندات شکایات قوه قضائیه می تواند پای کار بیاید .

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان افزود:  اینها 20 سال است که به بهانه معاهده های بین المللی به ارزش های کشور ما حمله کردند چرا که از جنگ نظامی ناامید شده اند و برخی از دولتمردان این اجازه را به دشمنان داده اند تا به هدف خودشان برسند.

وی با انتقاد نسبت به شعار حفظ مسایل بهداشتی از سوی یونسکو گفت: با همین شعار یونسکو در دانشگاه فرهنگیان یک پایگاه برای نابودی دیگر کشورهای اسلامی زده است که با این کار معلمان را برده کرده است.

خزعلی با اشاره به سند تحول بنیادین که مربوط به پنج سال قبل است، تصریح کرد: نمی توان به آسانی از کنار این قضیه عبور کرد که سند 2030 با گذشت بیش از یکسال از عمر آن می تواند همه ارزش های الهی و مذهبی ما را نادیده بگیرد و سند تحول بنیادین با این سند مطابقت پیدا کند چرا که سند 2030 باید مطابق با سند تحول بنیادین شود که براساس ارزشهای الهی است.

وی با بیان اینکه در سند 2030 دو موضوع جهان اندیشی و توسعه پایدار به صورت مکرر آمده است، تصریح کرد: این توسعه پایدار الزامات آن ثابت نیست و هر روز ممکن است دستورالعمل های جدیدی داشته باشد که نیاز به اجرایی شدن دارد.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان  افزود: تغییر کل جهان مطابق با الگوی غرب در سند 2030 مد نظر است  چرا که سازمان  یونسکو فقط یک پوشش است چرا که همه آنها برای حفاظت از منافع آمریکا به سازمان سیاه وصل هستند.

وی با بیان اینکه سند2030، سند تحول مفهومی است که وقتی گفته می شود برابری جنسیتی و رفع خشونت از زنان در واقع باید این موضوع در مصر، افغانستان و فرانسه اجرا شود، اظهارکرد: طبق این سند همه برنامه های آموزشی هر کشوری باید لغو شده و اجرای این سند در دستور کار قرار بگیرد.

خزعلی درادامه با اشاره به رویکرد دیگر کشورها در مقابل این سند از جمله مصرگفت:  مصر با وجود حق شرط نتوانست در مقابل آن واکنش جدی از خودش نشان بدهد و با اینکه مصر برای اجرای آن مخالفت کرد که براساس قرآن محوری قانون خودشان از این کار معذور است اما پذیرفته نشد و آنها گفتند که این قانونها را عوض کنید و معاهده ما را اجرا کنید.

انتقاد نسبت به مراکز خانه خورشید در سراسر کشور

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان درادامه با انتقاد نسبت به مراکز خانه خورشید در سراسر کشور گفت: بنای این مراکز در سال 92 از سوی معاون وزیر بهداشت گذاشته شد چرا که گفته می شود روسپی ها باید آزاد باشند و به بهانه بهداشت، آنان شبها ولگردی و روزها در این مراکز به استراحت و حمام می پردازند و وسایل بهداشتی را در روز از روی میز برای فحشا و فساد بر می دارند.

وی با بیان اینکه با اجرای سند2030 جوانان و جامعه دچار ایدز و اعتیاد فراگیر خواهند شد، تصریح کرد: آیان این جوانان مبتلا به فساد و فحشاء می توانند منتظر ظهور باشند و برای اسلام کارکنند.

پرسش و پاسخ

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان در پاسخ به این پرسش که برای ابطال سند2030 آیا مردم می توانند مداخله کنند، گفت: در این راستا مردم حق دارند طبق اصل 170 قانون اساسی مطالبه کنند و خواستار ابطال این سند شوند.

وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر سندهای دیگری از این دست هم وجود دارد که به صورت محرمانه از سوی دولتمردان بدون اجازه مجلس وجود دارد، تصریح کرد: ما در حال پیگیری هستیم چرا که سند 2030 در طول 15 سال توانسته است به 30 درصد موفقیت برسد و این خوشایند ملت ایران نیست.

آدم فروشی و آموزش جنسی در مهدکودک ها به بهانه توسعه آزاد نشود

این استاد حوزه و دانشگاه درادامه افزود: شما بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب آتش به اختیار هستید که باید در صحنه مقابله با جنگ نرم دشمن مقاومت و ایستادگی داشته باشید چرا که نباید آدم فروشی و آموزش جنسی در مهدکودک های ما به بهانه توسعه آزاد باشد تا مجلس و دولت ابطال آن را اعلام کنند.

دشمن با سند 2030 می خواهد مسلمانان را حذف کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت:  در روز قدس باید بگوییم که همه سرزمین های مسلمین را نمی توانید به وسیله جنگ نرم فتح کنید و دین و قرآن را دور بریزید  چرا که قدس فقط فلسطین نیست  و از طرفی هدف دشمن مسجد و قرآن و مسلمین است که با این سند 2030 مسلمانان را حذف کنند.

گفتنی است، در پایان این نشست طومار ده متری ابطال سند2030 از سوی حاضران همراه با شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ برآمریکا، مرگ بر منافق و مرگ بر اسرائیل امضاء شد ./934

تهیه و تنظیم: فاطمه ترزفان

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۳۰:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۵۸:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۱۷:۲۳