vasael.ir

کد خبر: ۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 29 April 2017
در قم؛

دوره آموزشی طیف‌بندی حوزه علمیه در نسبت باعلوم انسانی برگزار می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی وسائل ـ دومین دوره طیف بندی حوزه علمیه در نسبت با علوم انسانی توسط موسسه علمی فرهنگی آفاق حکمت در قم برپا می‌شود.

به گزارش سرویس جامعه و تمدن اسلامی پایگاه اطلاع رسانی وسائل، دومین دوره طیف بندی حوزه علمیه در نسبت با علوم انسانی برگزار می شود؛ در این دوره موضوعات زیرساخت های فقه نظام ساز و نسبت آن با علوم انسانی اسلامی، تحول در روش و هماهنگی روش تفقه با دیگر روش ها؛ راهبردی برای دستیابی به علوم انسانی اسلامی و تمدن نوین اسلامی، از مکتب دینی تا علم دینی؛ راهبردی برای دستیابی به علوم انسانی اسلامی، تبیین نظریه علم دینی، شناخت علم سکولاربستری برای تولید علم دینی مورد تبیین قرار می گیرد.

اساتید این دوره شامل آیت الله محسن اراکی، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری، آیت الله مهدی هادوی تهرانی، حجت الاسلام حسین سوزنچی و مهدی مشکی است.

دومین دوره طیف بندی حوزه علمیه در نسبت با علوم انسانی به مدت چهار هفته از ۳۱ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت در روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به نشانی قم، چهار راه بیمارستان، ابتدای خیابان معلم، مرکز همایش های غدیر برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در این دوره می توانند به نشانی اینترنتی مؤسسه علمی فرهنگی آفاق حکمت به آدرس www.afaghehekmat.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۰۹۹۸۸۱۱۳ تماس بگیرند و http://www.afaghehekmat.irبا عضویت در کانال تلگرامی @afaghehekmat از جدیدترین اخبار این دوره مطلع شوند./102/م

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۲ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۹:۲۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۶:۱۹
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۹:۴۲
اذان مغرب
۲۰:۱۸:۱۳