vasael.ir

کد خبر: ۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ - 03 March 2017
در همایش اسلام طبیعت و محیط زیست مطرح شد؛

اولین سخنرانی حکومتی امام علی (ع) با موضوع صیانت از محیط زیست

پایگاه اطلاع رسانی فقه حکومتی وسائل ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: امام علی (ع) در اولین سخنرانی حکومتی خود، مطالبی را جهت دعوت به اخلاق درباره ی حفاظت و صیانت از محیط زیست بیان می نمایند.


پایگاه اطلاع رسانی فقه حکومتی وسائل ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: امام علی (ع) در اولین سخنرانی حکومتی خود، مطالبی را جهت دعوت به اخلاق درباره ی حفاظت و صیانت از محیط زیست بیان می نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فقه حکومتی وسائل، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد درس خارج حوزه ی علمیه ی قم در همایش اسلام، طبیعت و محیط زیست، صبح سه شنبه در تالار آیت الله مهدوی کنی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: موضوع محیط زیست و دغدغه ی آلودگی فضای زندگی بشر، یک معظل جهانی است که در سال های گذشته سران و شخصیت های تاثیر گذار جهان با هدف توجه به خطری که آن را تهدید می کند گرد هم آمده ند و در این رابطه تحقیقات فراوانی با رویکرد های مختلف از ناحیه ی صاحب نظران جهانی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: خطر آلودگی محیط زیست جان انسان و سلامت بشر را تهدید می کند،به همین دلیل، اسلام در این حوزه مباحث زیادی را مطرح نموده است که بعضی از آن ها باید در حد اعجاز دین تلقی شود.

امام علی (ع) در اولین سخنرانی حکومتی خود صیانت از محیط زیست را مطرح کرده اند
آیت الله خراسانی ابراز داشت: امام علی (ع) در اولین سخنرانی حکومتی خود، مطالبی را جهت دعوت به اخلاق درباره ی حفاظت و صیانت از محیط زیست بیان می نمایند.

تقوا راه برون رفت از بحران های آزاردهنده بین المللی
وی ادامه داد: راه برون رفت از این بحران آزار دهنده ی بین المللی، بازگشت به تقواست، چرا که اگر تقوا باشد سلاح های کشتار جمعی و شیمیایی ممنوع می شود، استفاده از مواهب الهی سنجیده و حساب شده مدیریت می شود و همچنین خیانت به آفریده های خداوند صورت نمی گیرد./327/
 


 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۹:۵۴
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۵۰
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۶:۳۲
اذان مغرب
۲۰:۲۵:۲۷