vasael.ir

کد خبر: ۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ - 08 January 2017
معرفی کتاب؛

مسجد طراز اسلامی از منظر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب

پایگاه اطلاع رسانی وسائل ـ در مقدمه این کتاب با تأکید بر ضرورت تبیین افق و کارکردها و ترمیم نگاه متولیان و فعالان حوزه دین و فرهنگ در جهت تحقق مسجد طراز اسلامی آمده است: بر آن شدیم تا با گردآوری و احصا دقیق مواضع و فرمایشات معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبر حکیم و فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای، خواستگاه، ابعاد، لوازم و افق مسجد طراز اسلامی را به تصویر بکشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وسائل، مجموعه ای از کتاب های تازه نشر یافته معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد، معرفی و در سایت مرکز منتشر شده است که توضیحات آن در زیر می آید.

این کتاب نیز که در روز جهانی مسجد رونمایی شد به همت دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز رسیدگی به امور مساجد و توسط محمد حسن جعفرزاده گرد آوری و تنظیم شده است.

در مقدمه این که به شمارگان ٣٠٠٠ نسخه منتشر شده، آمده است: لازم است با مرور مبانی فکری و عقیدتی و تبیین افق و کارکردها و ترمیم نگاه متولیان و فعالان حوزه دین و فرهنگ به سمت تحقق مسجد طراز اسلامی حرکت کنیم و حداکثر توان و ظرفیت را برای تعمیق و گسترش فرهنگ مسجد محوری در سبک زندگی اسلامی به کار بگیریم؛ لذا بر آن شدیم تا با گردآوری و احصا دقیق مواضع و فرمایشات معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبر حکیم و فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای، خواستگاه، ابعاد، لوازم و افق مسجد طراز اسلامی را به تصویر بکشیم.

چهار فصل اصلی این کتال عبارت از اهمیت و جایگاه مسجد، چیستی مسجد طراز اسلامی، چگونگی مسجد طراز اسلامی و امام جماعت طراز اسلامی است.

برای مطالعه و ودانلود کتاب از اینجا اقدام نمایید./102/825/م

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۹:۵۴
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۵۰
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۶:۳۲
اذان مغرب
۲۰:۲۵:۲۷