vasael.ir

کد خبر: ۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ - 28 December 2016
بهمن ماه؛

کنفرانس ملی شهر ایرانی اسلامی برگزار می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی وسائل ـ کنفرانس ملی شهر ایرانی اسلامی بهمن ماه سال جاری از سوی پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش سرویس جامعه و تمدن اسلامی پایگاه اطلاع رسانی وسائل، کنفرانس ملی شهر ایرانی اسلامی، 27 و 28 بهمن ماه سال جاری از سوی پژوهشکده فرهنگ،هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود و علاقه مندان تا 15 دی ماه فرصت دارند، مقالات خود را به این همایش ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، محورهای این همایش در بخش معمــاری و شهرســازی، شامل: شاخص‌ها و مؤلفه‌های ﺷﻬﺮ اﯾﺮاﻧﯽ- اﺳﻼﻣﯽ، انسان، طبیعت و فناوری در معماری و شهرسازی، شهر ایرانی اسلامی، معنا دهی و نشانه معناشناختی معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی، گفتمان کاوی سبک‌های معمـــاری و شهرســـازی ایرانی اسلامی، در بخش فــرهنگ و اجتمــــاع شامل؛ فرهنگ، محیط، اقلیم و شهرسازی ایرانی اسلامی، زﻧﺪﮔﯽ روزﻣﺮه ﻣﻌﺎﺻﺮ و ﺷﻬﺮ اﯾﺮاﻧﯽ - اﺳﻼﻣﯽ، چالش‌ها و موانع تحقق(کالبدی، اجتماعی، فرهنگی) ﺷﻬﺮ ایرانی - اﺳﻼﻣﯽ، اجتماع‌محوری، فضای عمومی و اخلاق اجتماعی در شهر ایرانی اسلامی، ﺣﻖ ﺷﻬﺮوﻧﺪی و ﺷﻬﺮ اﯾﺮاﻧﯽ اسلامی و معنویت در هنر و معماری و شهرسازی ایرانی – اسلامی است.

 

همچنین محورهای همایش در بخش هنــــــر شامل؛ هنر (نگارگری ایرانی، نقاشی، صنایع‌دستی، سینما، هنرهای نمایشی و ...) و شهر ایرانی- اسلامی، زیبایی ‌شناسی شهر ایرانی- اسلامی، ادبیات و شهر ایرانی- اسلامی و هنر و شهر آرمانی ایرانی- اسلامی است.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت همایش به نشانی  مراجعه کنند www.ic-iic.ir یا با شماره 02188063510 و 021880635099 تماس حاصل کنند.

 

گفتنی است، مقالات نیز باید به دبیرخانه به نشانی تهران، بین چهار راه ولیعصر(عج) و خیابان فلسطین، ابتدای خیابان شهید برادران مظفر جنوبی یا نشانی الکترونیکی  info@ic-iic.ir ارسال شود./102/825/م

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۰ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۳۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۵۸:۰۸
اذان مغرب
۲۰:۱۶:۳۳