vasael.ir

کد خبر: ۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ - 10 December 2016
به همت طلاب حوزه علمیه قم؛

همایش ملی حوزه انقلابی برگزار می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی وسائل ـ همایش ملی حوزه انقلابی با رویکرد مبانی، شاخص‌ها و راهکارها به همت طلاب مسجد سلیمان مقیم قم برگزار می شود.

به گزارش سرویس جامعه و تمدن اسلامی پایگاه اطلاع رسانی وسائل، همایش ملی حوزه انقلابی با رویکرد مبانی، شاخص‌ها و راهکارها به همت طلاب مسجد سلیمان مقیم قم برگزار می شود.

محورهای این همایش مبانی و اصول حوزه انقلابی، مؤلفه‎ها و شاخص‎های حوزه انقلابی، مسائل، چالش‎ها، و آسیب شناسی حوزه انقلابی، راهبردها و راهکارهای تقویت و پیشرفت حوزه انقلابی همچنین دستاوردهای حوزه انقلابی است.

از موضوعات تفصیلی این همایش نیز می توان به مبانی حوزه انقلابی، اصول حوزه انقلابی، ماهیت و چیستی حوزه انقلابی، ضرورت و کارکرد حوزه انقلابی، رسالت، اهداف و آرمان‌های حوزه انقلابی، مؤلفه ها و شاخص های حوزه انقلابی، حوزه انقلابی در اندیشه امام خمینی(ره)، حوزه انقلابی در اندیشه رهبر معظم انقلاب، حوزه انقلابی در اندیشه شهید مطهری، حوزه انقلابی در اندیشه شهید صدر، حوزه انقلابی در اندیشه شهید بهشتی، حوزه انقلابی در اندیشه متفکرین، حوزه انقلابی در تقابل با تحجر گرایی، نقش حوز ه انقلابی در پاسخ گویی به مسائل مهم جامعه(فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی)، مسائل و چالش های حوزه انقلابی اشاره کرد.

همچنین ساختار حوزه انقلابی، مدیریت حوزه انقلابی، نظلام تربیتی ، آموزشی و تبلیغی همچنین پژوهش و تولید علم حوزه انقلابی، رابطه حوزه انقلابی با نظام اسلامی، رابطه حوزه انقلابی با مردم، رابطه حوزه انقلابی با نخبگان، رابطه حوزه انقلابی با جهان اسلام و عرصه بین الملل، حوزه انقلابی در تقابل با تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی، حوزه انقلابی در تقابل با جدایی دین از سیاست، آسیب های حوزه انقلابی، عوامل و راهبردهای مؤثر در انقلابی ماندن حوزه، راهبردها و راهکارهای پیشرفت حوزه انقلابی، دستاوردهای حوزه انقلابی در عرصه جهاد و مقاومت و دستاودهای حوزه انقلابی درعرصه تولید علم از موضوعات تفصیلی این همایش هستند.

شایان ذکر است، نویسندگان می توانند مقالات خود در زمینه موضوعات اعلام شده همچنین سایر موضوعات مرتبط با همایش را در قالب وُرد از 15 تا 20 صفحه تا بیستم دی به پست الکترونیکی همایش به نشانی howzeh_enghelabi@yahoo.com  ارسال کنند و زمان برگزاری همایش نیز بهمن 95 خواهد بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32904908 و همراه 09127581326 تماس بگیرند یا به سامانه اینترنتی همایش به نشانی  tollab-masjedsoleyman.com همچنین به دبیرخانه همایش واقع در بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 23 مراجعه کنند./102/825/م

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۹ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۱:۵۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۹
غروب آفتاب
۲۰:۰۵:۰۴
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۵۳