vasael.ir

کد خبر: ۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 01 November 2016

برگزاری درس خارج فقه ویژه خواهران طلبه در جامعه الزهرا

پایگاه اطلاع رسانی وسائل - مدیر گروه فقه و اصول جامعه الزهرا(س) از برگزاری دروس خارج فقه با محوریت خانواده و بانوان به صروت عمومی و تخصصی در حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا(س) خبر داد.


حجت الاسلام حیدری، مدیر گروه فقه و اصول معاونت آموزش جامعه الزهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فقه حکومتی وسائل، از برگزاری درس خارج فقه ویژه خواهران طلبه در جامعه الزهرا(س) خبر داد.

وی با اشاره به این که دروس خارج فقه ویژه طلاب سطح چهار و فارغ التحصیل سطح چهار حوزه معادل با دکتری است، گفت: در حال حاضر دروس خارج فقه به صورت تخصصی ویژه طلاب رشته فقه خانواده و به صورت عمومی برای طلاب سطح چهار ارایه می شود.

مدیر گروه فقه و اصول جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه مبانی فقه خانواده با محوریت ارث و .. در ترم جاری در جامعه الزهرا(س) توسط بانو مجتهده معصومه گلگیری و خانم ها زهره برقعی و بهشتی و حجت الاسلام و المسلمین تعظیمی فر در حال تدریس است، ادامه داد:  بانو مجتهده معصومه گلگیری از شنبه تا سه شنبه برای طلاب خواهر مبانی خارج فقه خانواده با محوریت ارث را تبیین کرده و در روزهای پنجشنبه و چهارشنبه نیز خارج فقه الاجتماع برای طلاب تبیین می شود.

حجت الاسلام حیدری همچنین از انجام پژوهش های فقهی و تحلیلی با محوریت فقه خانواده ویژه طلاب سطح چهار در مرکز حوزوی جامعه الزهرا(س) خبرداد، تصریح کرد: برای طلاب فارغ التحصیل سطح چهار که مایل به ادامه تحصیل هستند نیز کلاس های خارج فقه با موضوعات مختلف در حال برگزاری است و درس های خارج فقه همه روزه از ساعت 8 الی 9 ، 9 الی 10، 14 تا 16(چهارشنبه ها) در روزهایی که بیان شد ویژه طلاب خواهر در ساختمان شهید قدوسی جامعه الزهرا(س) برگزار می شود./968/303/ص

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
موسسه صحیفه سجادیه
Iran, Islamic Republic of
13:44 - 1399/02/01
تشکر از زحمات خواهران معصومه گلگیری و زهره برقعی از طرف کانون فرهنگی بانو مجتهده معصومه لطفی سرگزی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۹:۵۴
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۵۰
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۶:۳۲
اذان مغرب
۲۰:۲۵:۲۷