vasael.ir

کد خبر: ۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ - 24 October 2016
از سوی انتشارات مرکز تحقیقات زن و خانواده؛

کتاب «نظام اسلامی و مسأله حجاب؛ مجموعه مقالات و گفت‌و‌گوها» به چاپ چهارم رسید

پایگاه اطلاع رسانی وسائل ـ کتاب «نظام اسلامی و مسأله حجاب؛ مجموعه مقالات و گفت‌و‌گوها » نوشته جمعی از اساتید و صاحبنظران عرصه زن و خانواده از سوی انتشارات مرکز تحقیقات زن و خانواده به چاپ چهارم رسید.

به گزارش سرویس جامعه پایگاه اطلاع رسانی وسائل، کتاب «نظام اسلامی و مسأله حجاب؛ مجموعه مقالات و گفت‌و‌گوها » نوشته جمعی از اساتید و صاحبنظران عرصه زن و خانواده از سوی انتشارات مرکز تحقیقات زن و خانواده به چاپ چهارم رسید.

این اثر شامل پنج مقاله، سه مقاله فارسی و دو مقاله ترجمه شده از متن انگلیسی و یک گفت‌و‌گو می باشد.

کتاب «نظام اسلامی و مسأله حجاب؛ مجموعه مقالات و گفت‌و‌گوها» شامل 3 مقاله با عنوان «نظام اسلامی و مسئله پوشش زنان» نوشته محمد‌رضا زیبایی‌نژاد، «پوشش زنان در عرصه‌ی قانون و حکومت» نوشته زهره رجبیان و «بررسی جامعه‌شناختی بدحجابی در ایران» نوشته سیداحمد هاشمی‌فشارکی می باشد.

این کتاب همچنین شامل گفت‌وگو با دکتر عماد افروغ  با موضوع «نظام اسلامی و مسئله حجاب»، نقدی بر نظرات جک استراو، عضو پارلمان بریتانیا درباره‌‏ی حجاب در اسلام  ترجمه‌‌ سرکار خانم مریم رفیعی و گوش فرا‌دادن به ندای حجاب ترجمه‌ سرکار خانم نسرین مصباحی می باشد.

چاپ چهارم کتاب « نظام اسلامی و مسئله حجاب؛ مجموعه مقالات و گفت‌و‌گوها » در 263 صفحه، قطع رقعی، در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و قیمت 100 هزار ریال روانه بازار کتاب شده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه کتاب میتوانند به نشانی http://wrc.ir/?action=Shop.Detail&ID=40&BrandID=1 مراجعه کنند.102/825/م

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۳۰:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۵۸:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۱۷:۲۳