vasael.ir

کد خبر: ۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ - 21 September 2016
از 28 شهریورماه و با ارائه حجت الاسلام رفعتی؛

درس خارج فقه رسانه در حوزه علمیه قم برگزار می شود

پایگاه وسایل ـ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، درس خارج فقه رسانه با ارائه حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی در مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار می شود.

 به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه وسایل حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی، رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فقه حکومتی وسائل از برگزاری درس خارج فقه رسانه در مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) خبر داد.

وی با بیان اینکه درس خارج فقه رسانه در ادامه مبحث سال گذشته برگزار می شود، افزود: سال گذشته 49 جلسه درسی درباره مسائل مقدماتی رسانه داشتیم که خوشبختانه مورد استقبال طلاب و فضلای حوزه علمیه قم قرار گرفت و در فضای رسانه ای نیز استفاده خوبی از آن داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی نائینی، ادامه داد: امسال نیز درس خارج فقه رسانه، روزهای شنبه تا دوشنبه از ساعت 16 در مرکز فقهی ائمه اطهار با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد که در این دوره به محتوای رسانه، بایدها و نبایدها خواهیم پرداخت.

وی گفت: امسال سه محور پیام رسانه، پیام رسان و مخاطب رسانه را از موضوعات بحث درس خارج فقه رسانه قرار داده ایم که در بخش پیام رسانه به محتوای رسانه و بایدها و نبایدها، و در بخش پیام رسان به عوامل رسانه، تولیدکننده، کارگردان و بازیگر از نگاه فقهی پرداخته خواهد شد.

گفتنی است، موسسه رسا نیز پیش از این، جلسات درس خارج فقه رسانه را با ارائه استاد حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در محل این موسسه در قم برگزار کرده است.

 همچنین خبرگزاری رسا جلد اول کتاب فقه رسانه را که حاوی درس های فقه خبر و خبرگزاری استاد طائب بود چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

علاقه مندان می توانند برای استفاده از محتوای درس خارج فقه رسانه استاد رفعتی نائینی در سال گذشته به آدرس اینترنتی vasael.ir/fa/asatid/12/  مراجعه کنند/917/ص

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۳ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۸:۱۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۵:۳۰
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۲
غروب آفتاب
۲۰:۰۰:۲۹
اذان مغرب
۲۰:۱۹:۰۲