vasael.ir

کد خبر: ۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ - 13 September 2016
مدیر مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا خبر داد؛

آغاز درس خارج فقه عفاف حجت الاسلام والمسلمین بستان در قم

پایگاه اطلاع رسانی وسائل ـ حجت الاسلام بیاتی با اعلام این خبر که درس خارج فقه عفاف حجت الاسلام والمسلمین بستان از هفته جاری در قم آغاز می شود، گفت: سال گذشته مبحث نگاه به پایان رسید و سال جاری با موضوع پوشش آغاز می شود.

به گزارش سرویس جامعه پایگاه اطلاع رسانی وسائل، حجت‌الاسلام مهدی بیاتی، مدیر مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا از آغاز درس فقه عفاف از سوی حجت الاسلام و‌المسلمین حسین بستان خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین بستان از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که سال گذشته نیز درس خارج فقه عفاف برگزار کرد.

مدیر مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا با بیان این که سال جاری، دومین سال برگزاری درس خارج فقه عفاف حجت الاسلام والمسلمین بستان است، اظهار داشت: در درس فقه عفاف سال گذشته مباحث استمناء، نگاه و مباحث مشابه مطرح شده بود.

وی ادامه داد: در سال گذشته بحث نگاه به اتمام رسید؛ مبحث نگاه درباره نگاه به جنس مخالف است که در دو محور مطرح می‌شود؛ نگاه مرد به زن و نگاه زن به مرد.

حجت الاسلام بیاتی افزود: مسأله نگاه مرد به زن مشتمل بر احکام فراوانی است که در پنج محور جای می گیرند و شامل کیفیت نگاه، مواضع نگاه، شرایط نظر، شرایط منظور الیها و استثناهای حرمت نگاه می شوند.

وی ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین بستان سال جاری را با بحث پوشش آغاز می کند؛ کلاس های وی از سه شنبه هفته جاری 23 شهریور، در اتاق 434 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در پردیسان قم آغاز و برگزار می شود.

حجت الاسلام بیاتی بیان داشت: درس خارج فقه عفاف حجت الاسلام والمسلمین بستان هر هفته یکشنبه و سه شنبه از ساعت 15:30 تا 17 در مکان ذکر شده برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و دانش پژوهان مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا به عنوان همکار پژوهشی با حجت الاسلام والمسلمین بستان درباره درس خارج و منشور حجاب و عفاف از سال گذشته اقدام کردند./102/825/م

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۳۰ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۰:۵۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۰:۲۸
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۲۰:۰۵:۴۸
اذان مغرب
۲۰:۲۴:۴۰