vasael.ir

کد خبر: ۱۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ - 19 April 2020
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

برای مقابله با جنگ بیوتروریستی خلاء قانونی نداریم

وسائل ـ عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیوتروریسم با جنگ اقتصادی همراه شده که برای مقابله با آن خلا قانونی نداریم.
به گزارش وسائل، ابوالفضل ابوترابی در گفتگویی با اشارهبرای مقابله با جنگ بیوتروریستی خلاء قانونی نداریم به تئوری توطئه کرونا و حمله بیوتروریستی اظهار داشت: سه ماه قبل از اعلام شیوع ویروس کرونا، آمریکایی‌ها در مانور نظامی در ووهان چین که توسط ارتش‌های دنیا برگزار شد، کرونا را با مدل‌های مختلف بازسازی کردند و این مانور در قالب یک جنگ بیولوژیک، در شرایطی که آمریکا سردمدار به راه انداختن جنگ‌هایی از این دست است، به راه افتاد.

وی افزود: علاوه بر این معمولا طبع آمریکایی‌ها به گونه‌ای است که قبل از انجام کار‌های بزرگ علائم آن را بازگو می‌کنند و به عبارتی نمی‌توانند آن را مخفی نگه دارند و به همین خاطر فیلمی با همین عنوان و نشانی در هالیوود ساختند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرف‌های ترامپ بعد از شهادت سردار سلیمانی، گفت: ترامپ گفته بود که ۵۲ نقطه فرهنگی را می‌زند که این ویروس و هجمه شدیدی که بر اثر شیوع آن به وجود آمد در واقع بر اساس جنگ بیوتروریستی شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که با مدیریت رهبری و ظرفیت مردمی و سپاه، ارتش و بسیج در جنگ نظامی به میدان آمدند، بر این جنگ بیولوژیک هم پیروز می‌شویم. بعد از انقلاب جنگ‌های شدیدی داشتیم، در جنگ تحمیلی مردم با محوریت رهبری پای کار آمدند، جنگ تروریستی نیز ترور سردار سلیمانی را درپی داشت و در حال حاضر هم بیوتروریسم با جنگ اقتصادی همراه شده است./908/241/ح
 
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۱۳ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۴۰:۵۲
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۳۶
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۵۶
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۳۴
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۳۹