vasael.ir

کد خبر: ۱۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 18 November 2019

فناوری بلاک چین به ارزهای دیجیتال سلطه آمریکا و نظام مالی جهانی را به چالش می‌کشد

وسائل ـ یک کارشناس اقتصادی اعلام کرد: فناوری بلاک‌چین و به طور کلی ارزهای دیجیتال طی 5 تا 7سال آینده سلطه آمریکا و نظام مالی بین‌المللی را به چالش خواهد کشید.

به گزارش وسائل، یک شرکت چینی به نام وان کانکت، فناوری بلاک چین به ارزهای دیجیتال سلطه آمریکا و نظام مالی جهانی را به چالش می‌کشداخیرا درخواست عرضه اولیه سهام خود در بورس آمریکا را ارائه کرده و قصد دارد از محل عرضه سهام 100 میلیون دلار منابع مالی جذب کند. این شرکت در زمینه فناوری‌های مالی از جمله هوش مصنوعی فعالیت می‌‌کند.

جفری تاکر، کارشناس موسسه تحقیقات اقتصادی آمریکا، می‌گوید: این خبر بسیار هیجان‌انگیز است.

وی گفت: ما در زمانی زندگی می‌کنیم که فناوری بلاک چین به سمت متداول شدن پیش می‌رود و در این مسیر اتفاقات خوب و بدی در پیش است.

به گفته این کارشناس اقتصادی، فناوری بلاک چین بسیار عالی است؛ چراکه می‌تواند در هر ثانیه 50 هزار تراکنش مالی را بدون نیاز به صدور مجوز و اقدامات خاص پشتیبانی کند.

وی گفت: البته این فناوری به همراه تمام اشکال حباب‌ها، هیجان و آشفتگی در تشنج در بازار خواهد آمد.

تاکر افزود: از این فناوری بسیاری از موارد مشتق خواهد شد که من فکر می‌کنم سلطه آمریکا بر نظام مالی جهانی را به چالش بکشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آمریکا همچنان سلطه خود بر نظام مالی جهانی را حفظ کرده است، اما ما شاهد آن خواهیم بود که طی 5 تا 7 سال آینده و به لطف فناوری بلاک‌چین این مسئله از بین خواهد رفت و البته این روند بسیار هیجان‌انگیز است./908/241/ح

 

منبع: راشاتودی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۱۹ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۳۳:۰۶
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۵۳
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۷:۲۱
اذان مغرب
۲۰:۱۵:۴۳