vasael.ir

کد خبر: ۱۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 26 October 2019

کنفرانس بین‌المللی آزادی و حقوق بشر برگزار می‌شود

وسائل ـ کنفرانس بین‌المللی آزادی و حقوق بشر دسامبر ۲۰۲۱ در رم (ایتالیا) برگزار می‌شود.
به گزارش وسائل، کنفرانس بین‌المللی آزادی و کنفرانس بین‌المللی آزادی و حقوق بشر برگزار می‌شودحقوق بشر در روز‌های ۱۲ و ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ در رم (ایتالیا) برگزار می‌شود.

محور موضوعات شامل، آزادی و حقوق بشر، تجارب محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، حقوق زنان و کودکان، آزادی دانش و حق دسترسی به اطلاعات، مالکیت معنوی و تبادل اطلاعات، امنیت، آزادی و حقوق بشر، انقلاب، آزادی و حقوق بشر، فرهنگ، آزادی و حقوق بشر، ادبیات و هنر و آزادی و حقوق بشر، رسانه، آزادی و حقوق بشر، جامعه شناسی و آزادی و حقوق بشر، اطلاعات، دانش و حریم خصوصی، اختلافات فرهنگی و همزیستی، آزادی و قانون، شهروندی و توسعه انسانی، حقوق اقلیت‌ها و حاشیه نشینان، حقوق بشر در قوانین بین‌الملل، حقوق بشر و جامعه جهانی، نقش سازمان‌های مدافع حقوق بشر در دفاع از آزادی و نقش دانشگاه در گسترش آگاهی در جامع است.

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به آدرس https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۱/۱۲/rome/ICLHR/sponsorship در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/liberty-and-human-rights-conference-in-december-۲۰۲۱-in-rome مراجعه گردد./908/241/ح
 
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۴ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۷:۱۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۴:۴۳
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۲
غروب آفتاب
۲۰:۰۱:۱۶
اذان مغرب
۲۰:۱۹:۵۲