vasael.ir

کد خبر: ۱۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ - 24 October 2019
به همت مرکز تحقیقات زن و خانواده حوزه؛

چهارمین دوره آموزش مجازی مباحث زن و خانواده برگزار می‌شود

وسائل ـ چهارمین دوره آموزش درس‌گفتار مجازی مباحث زن و خانواده به همت مرکز تحقیقات زن و خانواده مرکز حوزه های علمیه در سه ترم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار وسائل، غلامرضا پریمی سرپرست اداره آچهارمین دوره آموزش مجازی مباحث زن و خانواده برگزار می شودموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده مرکز حوزه علمیه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی درس‌گفتار در قالب ۱۰۰ جلسه آموزشی با مشارکت و همکاری نهادهای مختلف، بیان کرد: چهارمین دوره آموزش مجازی مباحث زن و خانواده درسگفتار در سه ترم برگزار و نام نویسی داوطلبان از ۲۳ مهر تا ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۹۸ انجام خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری دوره‌ اظهار کرد: ترم اول این دوره از آبان ماه تا آذر ۹۸،  ترم دوم از دی ۹۸ تا بهمن ماه ۹۹ و ترم سوم نیز از اسفند ماه ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.  

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری دوره، ارتقای علمی کنشگران در عرصه مطالعات زن و خانواده و همچنین بهینه‌سازی روند آموزش ترویجی در این حوزه، استفاده از ظرفیت و انتقال مفاهیم و زمینه‌سازی برای تربیت مبلغان، کنشگران و مدیران آشنا با مباحث تخصصی حوزه زن و خانواده خواهد بود.

سرپرست اداره آموزش با اشاره به اینکه، تحول به سمت جامعه مطلوب نیازمند تحول مثبت در زندگی زنان به‌ عنوان پایه‌های اصلی خانواده پایدار می‌باشد، افزود: قدم اول برای رسیدن به این منظور ارتقاء دانش جنسیتی بدنه اجتماعی است که به مرور زمان تبدیل به عمل و رفتار اجتماعی می‌گردد. مجموعه «درس گفتار» بعنوان گامی هر چند کوچک در راستای تحقق این مهم در چارچوب افکار اسلامی و آرمان‌های انقلاب می‌باشد.

وی در ادامه یادآور شد: بخش عمده‌ای از این دوره مبتنی بر آموزش‌های مجازی است و مجموعه درس‌گفتار تدوین‌شده از سوی مرکز تحقیقات زن و خانواده بخش قابل توجهی از نیازهای این آموزش ترویجی را برآورده می‌نماید.

سرپرست اداره آموزش در پایان با اشاره به استقبال گسترده از دوره آموزشی درس گفتار ۱، ۲ و ۳ که با شرکت حدود ۳۲۰۰ دانش‌پژوه از سراسر کشور به اجرا درآمد، خاطر نشان کرد: دوره آموزش مجازی مباحث زن و خانواده به عنوان یک دوره ترویجی برای طلاب مقطع تحصیلی سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران و دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی و بالاتر دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.  ضمناً وی اشاره کرد مراکز مشارکت کننده ای که به صورت گروهی(حداقل ۲۰ نفر) ثبت نام نمایند و اسامی دانش پژوهان ثبت نام شده را برای مرکز ارسال نمایند، مشمول ۵۰% تخفیف برای شرکت کنندگان در نظر گرفته خواهد شد./908/422/ح
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۳۰:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۵۸:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۱۷:۲۳