vasael.ir

کد خبر: ۱۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ - 26 September 2019
از سوی انجمن مالی اسلامی صورت گرفت؛

فراخوان ارسال پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر مالی اسلامی

وسائل ـ‌ انجمن مالی اسلامی ایران از پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند به انجام مطالعات علمی کاربردی در زمینه مالی اسلامی دعوت کرده تا رساله‌های دکترا و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد خود را جهت سومین جایزه پژوهش برتر مالی اسلامی به این انجمن ارسال کنند.

به گزارش وسائل، این فراخوان در راستای تقدیر از رساله‌ها و فراخوان ارسال پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر مالی اسلامیپایان‌نامه‌های برتر در حوزه مالی اسلامی، بعد از بررسی در کمیته‌های علمی صورت گرفته است.

از فارغ التحصیلان در رشته‌های مدیریت مالی، حسابداری، اقتصاد، فقه و حقوق اسلامی، بانکداری، بیمه و سایر رشته‌های با مرتبط مالی اسلامی درخواست شده است تا اصل پایان‌نامه و یا رساله خود را همراه با مقالات چاپ شده مستخرج از آن همراه با نام مجله علمی ـ پژوهشی پذیرنده مقاله و شماره آن حداکثر تا تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۸ به ایمیل انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی info@iaif.ir ارسال کنند.

یادآور می‌شود تاکنون دو دوره جایزه پژوهش برتر مالی اسلامی برگزار شده و امسال سومین دوره آن، همزمان با پنجمین همایش «مالی اسلامی» در دانشگاه الزهرا(س) برگزار خواهد شد./908/241/ح

 

منبع: ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۰۱ / ۰۳ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۸:۵۸
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۴۰
غروب آفتاب
۲۰:۰۷:۱۶
اذان مغرب
۲۰:۲۶:۱۳