vasael.ir

کد خبر: ۱۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ - 24 September 2019
در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس بررسی شد؛

بررسی بند دوم لایحه شفافیت پیرامون امور حزبی و تشکل‌های مردمی

وسائل ـ بند دوم لایحه شفافیت پیرامون امور حزبی و تشکل‌های مردمی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش وسائل، بند دوم لایحه شفافیت پیرامونبررسی بند دوم لایحه شفافیت پیرامون امور حزبی و تشکل‌های مردمی امور حزبی و تشکل‌های مردمی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
در این نشست که حجج اسلام و المسلمین دکتر بهرام دلیر نقده ای، سید کاظم سید باقری، مسعود پورفرد و غلامرضا پیوندی، غلامرضا پور و دکتر ولی محمد احمدوند حضور داشتند، اساتید پیرامون اهمیت و لازمه شفافیت در امور حزبی و تشکل‌های مردم نهاد به تبادل نظر پرداختند.

در این مراسم اساتید با برشمردن شاخص‌های شفافیت، قانون شفافیت در برخی کشور‌های اسلامی و غیراسلامی را مورد واکاوی قرار داده و برخی کاستی‌های کشورمان در این زمینه را گوشزد کردند.

مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در راستای تهیه و تدوین بسته‌های مطالعاتی پیرامون لوایح دریافتی مجلس شورای اسلامی، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌هایی با حضور اساتید فن خواهد کرد و در نهایت خروجی جلسه را ویرایش و گزارش متقنی را تهیه و برای استفاده در اختیار کمیسیون‌ها و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد داد.

اساتید شرکت کننده در این نشست اکثرا از اعضای هیات علمی دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی استان قم می‌باشند./908/241/ح
 
 
منبع: مرکز تحقیقات اسلامی مجلس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۰۱ / ۰۳ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۸:۵۸
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۴۰
غروب آفتاب
۲۰:۰۷:۱۶
اذان مغرب
۲۰:۲۶:۱۳