vasael.ir

کد خبر: ۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 24 September 2019
به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد؛

طرح اصلاح قانون حمایت از تولید و اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری

وسائل ـ نشست بررسی طرح اصلاح قانون حمایت از تولید و اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی اقتصاد در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد.
به گزارش وسائل، نشست بررسی طرح اصلاحطرح اصلاح قانون حمایت از تولید و اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری قانون حمایت از تولید و اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی اقتصاد در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد. در اولین نشست این کارگروه به بحث کلیات این قانون پرداخته شده و در جلسه دوم نیز مواد قانونی این طرح به تفکیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرح مذکور با هدف تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و رونق تولید با هدف ارتقای تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری و هدف گذاری حداقل 300 هزار فرصت شغلی در حداقل 10 هزار روستا از طریق شورای عالی اشتغال و ارائه برنامه های توسعه پایدار اشتغال بر اساس مدل ایجاد اشتغال، به کارگیری تسهیل گران، مدل کسب و کار از محل صندوق توسعه ملی با سپرده گذاری به صورت قرض الحسنه نزدد بانک ها و صندوق های ضمانت و اعطای تسهیلات به اشخاص حقوقی و حقیقی غیردولتی تقدیم مجلس شورای اسلامی شده بود.

طرح مذکور در جلسه شماره 352 مردادماه سال جاری در مجلس شورای اسلامی به صورت یک فوریت مطرح و اعلام وصول گردید.

مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با تشکیل نشست هایی با حضور اساتیدی مانند حجج اسلام والمسلمین دکتر ناصر الهی، دکتر مجید حبیبیان، دکتر ناصر جهانیان، دکتر محمد جواد توکلی و آقایان بحرینی یزدی، محمدی پور، صالحی و کفشگر طرح را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

خاطرنشان می شود: طرح اصلاح قانون حمایت از تولید و اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری دارای 6 ماده و بالغ بر 10 تبصره می باشد./908/241/ح
 
 
منبع: مرکز تحقیقات اسلامی مجلس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۴ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۷:۱۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۴:۴۳
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۲
غروب آفتاب
۲۰:۰۱:۱۶
اذان مغرب
۲۰:۱۹:۵۲