vasael.ir

کد خبر: ۱۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ - 19 September 2019

«مبانی جامعه‌شناسی: مفاهیم و گزاره‌های پایه» منتشر می‌شود

وسائل ـ کتاب «مبانی جامعه‌شناسی: مفاهیم و گزاره‌های پایه» به زودی و به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش وسائل، کتاب «مبانی جامعه شناسی«مبانی جامعه‌شناسی: مفاهیم و گزاره‌های پایه» منتشر می‌شود: مفاهیم و گزاره های پایه» که حاصل تلاش علمی «غلامرضا صدیق اورعی» و همکاران وی از جمله «احمد فرزانه»، «مهدیه باقری» و «سیده شیوا محمدی» در گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است، منتشر می شود.

کتاب حاضر مفاهیم پایه جامعه شناسی را تعریف و گزاره های پایه این علم را معرفی و مستند کرده است. کتاب شامل سه بخش است؛ ۱) مفاهیم پایه؛ ۲)  درباره جامعه شناسی؛ ۳. گزاره های پایه. بخش گزاره‌ های پایه به کلی نوآورانه است و در جامعه‌ شناسی مسبوق به سابقه نیست.

از ویژگی‌ های کتاب، تنظیم آموزش‌ محور مطالب و طرح مفاهیم واقعاً مبنایی برای جامعه ‌‎شناسی و همچنین سادگی، وضوح،  دقت و انسجام منطقی مفاهیم است.

این کتاب با طرح مثال هایی ملموس و عمدتاً بومی، در تلاش است تا خواننده را به سمت کسب بینش جامعه‌ شناسی سوق دهد. افزون بر این، طراحی ظاهری کتاب به نحوی است که دسترسی آسان به مطالب را فراهم می‌ کند./908/241/ح

 

«مبانی جامعه شناسی: مفاهیم و گزاره های پایه» منتشر می شود

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۰۷ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۴۹:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۴:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۷:۴۶
اذان مغرب
۲۰:۰۵:۳۵