vasael.ir

کد خبر: ۱۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 17 September 2019
در رشته «فقه معاملات اقتصادی»؛

مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی دانش‌پژوه می‌پذیرد

وسائل ـ مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف مقام معظم رهبری در رشته «فقه معاملات اقتصادی» به صورت محدود دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش وسائل، مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامیمؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی دانش‌پژوه می‌پذیرد تحت اشراف مقام معظم رهبری در رشته «فقه معاملات اقتصادی» از طلاب و فضلای دروس خارج حوزه علمیه به صورت محدود دانش پژوه می پذیرد.

علاقه مندان از ۲۳ شهریور تا ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸ با مراجعه حضوری به مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی به نشانی قم، بلوار امین، مدرسه علمیه معصومیه می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کپی شناسنامه، کارت ملی، عکس ۴*۳ جدید و ارزیابی و سوابق تحصیلی از مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی است و آزمون ورودی نیز به صورت مصاحبه علمی برگزار می شود.

شرایط ثبت نام:

ـ این برنامه به طلابی اختصاص دارد که حداقل از ۴ سال سابقه موفق درس خارج فقه و اصول در خارج مؤسسه برخوردارند.

ـ حداکثر سن ثبت نام ۲۹ سال برای دارندگان مدرک سیکل و برای دارندگان مدارک بالاتر به نسبت، حداکثر سن تا ۳۴ سال افزایش می یابد.

ـ تقاضای داوطلبان دارای سوابق علمی، پژوهشی خاص که فاقد یکی از شرایط فوق باشند، بررسی و نسبت به پذیرش آنان تصمیم‌گیری می‌شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.mfos.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۴۰۱۵۴۵ تماس حاصل کنند./908/241/ح

 

منبع: حوزه

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۹ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۱:۵۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۹
غروب آفتاب
۲۰:۰۵:۰۴
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۵۳