vasael.ir

کد خبر: ۱۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ - 08 July 2019

فراخوان همایش بین المللی سیره نبوی در طب منتشر شد

وسائل ـ فراخوان چهارمین همایش بین المللی سیره نبوی در طب در شیراز منتشر شد. محورهای همایش شامل کلیات سلامت و بیماری از منظر سیره نبوی (ص)، سلامت و کارکردهای اجتماعی سیره نبوی (ص)، سلامت و ارتباط سالم از منظر سیره نبوی (ص)، اصول حفظ و ارتقای سلامت و درمان از منظر سیره نبوی (ص)، آموزش و تربیت افراد متخصص حوزه سلامت از منظر سیره نبوی (ص)، رویکرد روشمند علمی به احادیث طبی و تحلیل تاریخ و تمدن اسلام و ایران در طب است.

به گزارش وسائل، فراخوان چهارمین همایش بین المللیفراخوان همایش بین المللی سیره نبوی در طب منتشر شد سیره نبوی در طب در شیراز منتشر شد.

علاقمندان می‌توانند تا ۳۰ شهریور آثارشان را به نشانی sire-teb [at]sums.ac.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://sire-teb.sums.ac.ir/fa مراجعه کنند.

محورهای همایش شامل کلیات سلامت و بیماری از منظر سیره نبوی (ص)، سلامت و کارکردهای اجتماعی سیره نبوی (ص)، سلامت و ارتباط سالم از منظر سیره نبوی (ص)، اصول حفظ و ارتقای سلامت و درمان از منظر سیره نبوی (ص)، آموزش و تربیت افراد متخصص حوزه سلامت از منظر سیره نبوی (ص)، رویکرد روشمند علمی به احادیث طبی و تحلیل تاریخ و تمدن اسلام و ایران در طب است.

چهارمین همایش بین المللی سیره نبوی در طب ۲۸ تا ۳۰ آبان در شیراز برگزار می‌شود./908/422/ح

 

منبع: مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۴ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۷:۱۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۴:۴۳
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۲
غروب آفتاب
۲۰:۰۱:۱۶
اذان مغرب
۲۰:۱۹:۵۲