vasael.ir

کد خبر: ۱۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ - 01 July 2019

ضرورت تثبیت و توسعه‌ جایگاه مولد مرکز پژوهش‌های جوان، در جبهه‌ی گفتمان متن انقلاب اسلامی

وسائل ـ دکتر کرمی گفت: برای رسیدن به موضوعات کاربردی مورد نیاز قشر جوان، لازم است تا فرآیند مساله یابی به درستی طی شود؛ بدین منظور هدایت و ساماندهی بخش مخاطب شناسی اهمیتی بیش از پیش می‌یابد.
به گزارش وسائل، یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه ضرورت تثبیت و توسعه‌ جایگاه مولد مرکز پژوهش‌های جوان، در جبهه‌ی گفتمان متن انقلاب اسلامیشورای مدیران مرکز پژوهش‌های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد. دکتر سعید کرمی رئیس مرکز پژوهش‌های جوان با حضور در این جلسه به ایراد سخنانی پرداخت.

دکتر کرمی گفت: برای رسیدن به موضوعات کاربردی مورد نیاز قشر جوان، لازم است تا فرآیند مساله یابی به درستی طی شود؛ بدین منظور هدایت و ساماندهی بخش مخاطب شناسی اهمیتی بیش از پیش می‌یابد.

کرمی افزود: یکی از اصول و سیاست‌های برنامه‌های مرکز پژوهش‌ها، تثبیت و توسعه‌ی جایگاه مولد این مرکز، در جبهه‌ی گفتمان متن انقلاب اسلامی به فراخور مخاطب جوان است؛ از جمله لوازم مهم جایگاه مذکور،آسیب شناسی، به روز رسانی و بازتعریف ادبیات ترویجی حاکم بر کل خروجی‌های کانون اندیشه جوان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های جوان گفت: با هدف پویایی بیشتر مجموعه کانون، باید به هر دو محور فعالیت‌های تولیدی و ترویجی به صورت توامان ضریب داد تا میزان اثرگذاری آنها به موازات یکدیگر فزونی یابد؛

کرمی تصریح کرد: یکی از راه‌های تحقق این مهم، ارتباط گرفتن هدفمند و معین با مرکز بیرونی همسو با گفتمان  انقلاب است. بدیهی است این ارتباط گیری در هر دو محور یاد شده می‌بایست اتفاق بیفتد و مکمل هم باشند./908/241/ح

 

منبع: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۸ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۲:۵۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۴۷
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۴:۱۹
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۰۶