vasael.ir

کد خبر: ۱۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ - 26 June 2019
در راستای اجرای مصوبه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد

کارگروه تعامل در خصوص همایش ملی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی

وسائل ـ نخستین جلسه کارگروه تعامل پژوهشکده های فلسفه و کلام و مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در خصوص همایش ملی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی برگزار شد.

به گزارش وسائل، نخستین جلسه کارگروه تعاملکارگروه تعامل در خصوص همایش ملی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی پژوهشکده های فلسفه و کلام و مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در خصوص همایش ملی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی برگزار شد.

این کارگروه با هدف هماهنگی دو پژوهشکده در خصوص بند ج همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی" با موضوع علم و پژوهش تشکیل شده است که نخستین جلسه آن با حضور روسای دو پژوهشکده به میزبانی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی برگزار گردید.
 
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی یعقوب نژاد سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی ضمن خوش‌آمدگویی، پیشنهاداتی را ذیل بند ج صورتجلسه مدیران پژوهشگاه ارائه داد و افزود: بایستی حسن نظر ریاست محترم پژوهشگاه را به دو پژوهشکده درمورد این همایش، قدر دانسته و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.
 
در ادامه نیز دکتر ابراهیم علیپور رییس پژوهشکده فلسفه و کلام، درباره این همایش و مشخصا حول محور تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه علم و پژوهش و ارزیابی وضعیت کنونی مواردی را مطرح کرده و در پایان مقرر شد پژوهشکده فلسفه و کلام با همکاری پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی ۱۰ کرسی علمی و ۸ مقاله در حوزه علم و پژوهش تا تاریخ معین به دبیرخانه این همایش ارائه دهند./908/241/ح
 
 
منبع: سایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۰۷ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۴۹:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۴:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۷:۴۶
اذان مغرب
۲۰:۰۵:۳۵