vasael.ir

کد خبر: ۱۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 23 June 2019

استفاده از روش‌های هنری برای تبلیغ دین در پایتخت / ورود «کوثر کربلا» و «کوثر اربعین» به بازار نشر

وسائل ـ مسئول دفتر آیت‌الله جوادی آملی در تهران گفت: تلاش داریم با استفاده از روش‌های هنری مختلف از جمله عکس نگاشت و اینفوگرافی اندیشه‌های دینی را در سطح شهر تهران ترویج کنیم، در همین راستا می‌توان طرح‌های جالبی را در سطح ایستگاه‌های مترو اجرا کرد.
به گزارش وسائل، حجت الاسلام گفت و گو| استفاده از روش‌های هنری برای تبلیغ دین در پایتخت/ورود «کوثر کربلا» و «کوثر اربعین» به بازار نشرامیر میثم سعیدی با اشاره به برگزاری نشست خبر تبلیغ دینی به شیوه موثر با حضور اصحاب رسانه در دفتر آیت الله جوادی آملی، اظهار کرد: در این نشست، الگوی ارتباطی روحانیت با نسل جوان در ساحت مکتب تبلیغی، فرهنگی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی از مراجع معظم تقلید تشریح شد.
 
مسئول دفتر آیت الله جوادی آملی در تهران افزود: حضرت آیت الله جوادی آملی باور بنیادی به استفاده از ابزار و شیوه های موثر در تبلیغ دینی دارد و دفاتر نمایندگی ایشان، نگاه علمی و نوآورانه ایشان در این حوزه را در سطحی وسیع گسترش می دهند.
 
وی اضافه کرد: دفتر تهران حضرت آیت الله جوادی (واقع در میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام) برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و استفاده از ظرفیت مناسبت های دینی و انقلابی تدوین کرده است.
 
سعیدی بیان کرد: این دفتر تلاش دارد فعالیت های خود را با همکاری مساجد و مدارس علمیه و تعامل سازنده با دستگاه های تبلیغی و فرهنگی کشورمان انجام دهد و برای اجرایی شدن این اقدام تاکنون گام های خوبی برداشته ایم.
 
مسئول دفتر تهران آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از روش های هنری و عکس‌نگاشت (اینفوگرافی) اندیشه های دینی را در سطح شهر ترویج کنیم، در همین راستا می توان طرح های جالبی را در سطح ایستگاه های مترو اجرا کرد.
 
این کارشناس حوزه فرهنگ و اندیشه اسلامی ابراز کرد: دفاتر مراجع تقلید باید از انجام کارهای تکرای و عادی در حوزه فرهنگ سازی دوری کند و به سما ذائقه سازی حرکت کند.
 
سعیدی در ادامه با بیان اینکه مراسم سوگواری در مصائب اهل بیت(ع) و بیان مناقب و فضائل عترت(ع) پنجشنبه ها از ساعت ۸ تا ۹ و ۳۰ دقیقه در دفتر تهران آیت الله العظمی جوادی آملی برگزار می شود، گفت: تلاش داریم از همه ظرفیت های فرهنگی، علمی، هنری و نوآورانه در زمینه اشاعه معارف قرآن و اهل بیت(ع) استفاده کنیم.
 
وی ادامه داد: کتاب های «کوثر کربلا» و «کوثر اربعین»، تازه ترین آثار آیت الله جوادی آملی است که به ترتیب درباره معرفی شخصیت حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت زینب کبری(س) هستند و دفتر تهران این مرجع تقلید این کتاب را در اختیار علاقمندان قرار می دهد./908/422/ح
 
منبع: شبستان با تصحیح
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۸ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۲:۵۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۴۷
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۴:۱۹
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۰۶