vasael.ir

کد خبر: ۱۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 28 May 2019
در کمیسیون حقوقی و قضایی تصویب شد؛

اسیدپاشی به قصد ایجاد ناامنی در حکم افساد‌فی‌الارض محسوب می‌شود

وسائل ـ سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در جلسه یکشنبه یک ماده اعاده شده از صحن مجلس مربوط به قانون تشدید مجازات اسیدپاشی هم بررسی و یک بند الحاقی به ماده یک این قانون اضافه شد.
به گزارش وسائل، حجت الاسلام حسن نوروزی در اسیدپاشی به قصد ایجاد ناامنی در حکم افساد‌فی‌الارض محسوب می‌شودگفتگویی درباره جلسه روز یکشنبه کمیسیون حقوقی گفت: در این جلسه کمیسیون به اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی دیوان عدالت اختصاص داشت.

سخنگوی کمیسیون قضایی مطرح کرد: در این جلسه ماده ۱۳ تا ۱۸ این قانون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از سوی اعضای کمیسیون رای آورد و تصویب شد.

وی تصریح کرد: این جلسه با حضور نماینده حقوقی و قضایی دیوان عدالت، معاون حقوقی وزارت دادگستری و نمایندگان مرکز پژوهش‌ها تشکیل شد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: در جلسه امروز یک ماده اعاده شده از صحن مجلس مربوط به قانون تشدید مجازات اسید پاشی هم بررسی شد و یک بند الحاقی به ماده یک این قانون اضافه شد.

وی در تشریح این بند الحاقی گفت: این بند الحاقی می‌گوید در صورتی که اسید پاشی به قصد ایجاد ناامنی و ایجاد رعب باشد و منجر به ایجاد ناامنی در محیط شود این عمل در حکم افساد فی الارض محسوب می‌شود و مرتکب به مجازات مقتضی خواهد رسید./908/241/ح
 
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۰۱ / ۰۳ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۸:۵۸
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۴۰
غروب آفتاب
۲۰:۰۷:۱۶
اذان مغرب
۲۰:۲۶:۱۳