vasael.ir

کد خبر: ۱۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 04 May 2019
به همت پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

انتشار کتاب «قرارداد‌های الکترونیکی از دیدگاه فقه و حقوق»

وسائل ـ به همت پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کتاب «قراردادهای الکترونیکی از دیدگاه فقه و حقوق» از چاپ خارج شد.
به گزارش وسائل، کتاب «قراردادهای الکترونیکی ازانتشار کتاب «قرارداد‌های الکترونیکی از دیدگاه فقه و حقوق» دیدگاه فقه و حقوق» به همت پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کتاب «قراردادهای الکترونیکی از دیدگاه فقه و حقوق» از چاپ خارج شد.
 
این کتاب توسط حجت الإسلام والمسلمین رسول مظاهری و حجت الإسلام و المسلمین محمدعلی خادمی کوشا در گروه مسائل فقهی و حقوقی پژوهشکده فقه و حقوق تهیه گردیده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: درصد بسیار بالایی از معاملات روزانه و تراکنش های بانکی مردم به گونه الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری از طریق گوشی تلفن، تبلت یا رایانه انجام می شود. کتاب قراردادهای الکترونیکی تلاشی است در جهت تبیین مفاهیم مربوط به این حوزه و تحلیل ویژگی ها و احکام قراردادهای الکترونیکی؛ در این کتاب با مفاهیمی همچون تجارت الکترونیکی، شیوه انعقاد قراردادهای الکترونیکی، طریقه احراز اهلیت طرف های معاملات اینترنتی، مفهوم و انواع شرایط اعتبار امضای الکترونیکی، درجه اعتبار و ارزش اثباتی گواهی های الکترونیکی، مزایا و معایب مهم ترین ابزارهای پرداخت الکترونیکی یعنی انواع کارت های الکترونیکی، پول و چک الکترونیکی آشنا می شویم.

این کتاب توسط نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قطع وزیری و در۵۶۰ صفحه مصور به زیور طبع آراسته شده است./909/241/ح
 

منبع: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۱ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۳۰:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۵۸:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۱۷:۲۳