vasael.ir

کد خبر: ۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ - 08 October 2015
فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع):

امام خمینی(ره) مکتب دفاعی اسلام را به دنیا معرفی کرد

پایگاه اطلاع رسانی وسائل- فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع)،در مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان گفت: امام خمینی(ره) مکتب دفاعی اسلام را به دنیا شناساند؛ بنابراین در دوران دفاع مقدس به فرماندهی امام راحل(ره)، مکتب دفاعی جدیدی به نام مکتب دفاعی اسلام به دنیا معرفی شد،


فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع)، با اشاره به این که در دفاع مقدس به فرماندهی امام خمینی(ره)، مکتب دفاعی جدیدی به نام مکتب دفاعی اسلام به دنیا معرفی شد، گفت: این مکتب گنجینه ای تمام نشدنی برای ملت هاست.

 سردار غلامرضا سلیمانی،  در مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان با شرکت یک گردان از طلاب و روحانیون بسیجی، گفت: ملت ایران با سلاح معنویت و با تکیه بر ارزش های اسلامی توانست شرق و غرب را شکست دهند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع)، با اشاره به این که در دوران دفاع مقدس به فرماندهی امام خمینی(ره)، مکتب دفاعی جدیدی به نام مکتب دفاعی اسلام به دنیا معرفی شد، افزود: این مکتب گنجینه ای تمام نشدنی برای ملت هایی است که مورد ظلم قرار گرفته اند.

سردار سلیمانی اظهار داشت: امروز یادآور حماسه دلاورمردانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس بی دریغ در راه حفظ دین، کشور و انقلاب فداکاری کرده و در این راه از نثار جان خود نیز دریغ نکردند.

وی افزود: مرور حماسه‌های دفاع مقدس در صحبت‌های راویان و رزمندگان و جانبازان به نسل جوان در شناخت فداکاری‌های بی نظیر شهدا و ملتی که در طول هشت سال دفاع مقدس شهادت‌طلبی را پیشه خود قرار دادند، موثر و بسیار ضروری است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با اقتدا به مولا و سرور شهیدان هشت سال دفاع مقدس در برابر کشورهای تمام دنیا ایستادگی کردند و در شرایطی نابرابر که شرق و غرب، رژیم بعثی عراق را تجهیز کرده بود، با ایمان و تکیه بر توان داخلی جوانان این مرز و بوم از کیان میهن پاسداری کردند.

وی با بیان اینکه مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در تمام دنیا نفوذ کرده و الگوی کشورهای اسلامی است، بیان داشت: این مکتب که استقلال، آزادی و رهایی ملت‌ها از چنگال مستکبران را دنبال می‌کند در کشورهای لبنان، یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی به عنوان یک راهبرد اصولی در برابر مستکبران جهانی مورد قبول و استفاده قرار گرفته است.

ض/922/203

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۳۰ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۰:۵۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۰:۲۸
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۲۰:۰۵:۴۸
اذان مغرب
۲۰:۲۴:۴۰