vasael.ir

کد خبر: ۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ - 01 October 2015

دو فصلنامه فقه مقارن دانشگاه مذاهب اسلامی مجوز علمی ـ پژوهشی گرفت

پایگاه اطلاع رسانی وسائل - دو فصلنامه فقه مقارن وابسته به دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان نشریه تخصصی در حوزه فقه مقارن از سوی کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور مجوز علمی ـ پژوهشی دریافت کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وسائل به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، دوفصلنامه «فقه مقارن» که با رویکرد علمی ـ پژوهشی و با هدف گسترش و ارتقای کمی و کیفی مطالعات حوزه فقه مقارن و حقوق اسلامی از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی منتشر می شود، تاکنون سه شماره از این نشریه علمی را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش با تلاش های مستمر و پیگیریهای انجام شده توسط مسئولان نشریه علمی فقه مقارن، سرانجام این مجله براساس نامه شماره 127841/18/3 کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور، از شماره 1، حائز رتبه علمی ـ پژوهشی گردید. علاقه مندان و پژوهشگران این عرصه می توانند مقالات و آثار خود را جهت انتشار در این مجله ارسال کنند.

دانشگاه مذاهب اسلامی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی (با همکاری استاد راهنما) برای ارسال مقالات در موضوعات مرتبط با موضوع فقه مقارن یا مقالاتی با رویکرد تطبیقی و فقه مذاهب اسلامی دعوت به عمل می آورد. علاقه مندان می توانند مقالات خود را از طریق سامانه نشریه ارسال کند.

شایان ذکر است مدیرمسئول این نشریه علمی؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد مبلغی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی، سردبیر؛دکتر عابدین مؤمنی، مدیر داخلی؛ مرتضی قاسمی حامد، دبیر تحریریه؛ حامد رستمی نجف آبادی، هستند و اعضای هیئت تحریریه نیز به شرح ذیل می باشد: حجت الاسلام دکتر عبدالکریم بی­آزار شیرازی، محمد جعفری هرندی، مولوی نذیراحمد سلامی، روشنعلی شکاری، اسعد شیخ ­الاسلامی، محمدعادل ضیائی، حسنعلی علی­ اکبریان،حجت الاسلام  احمد مبلغی، عابدین مؤمنی و آیت الله محمد واعظ­زاده خراسانی.122/103/ق

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۴ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۷:۱۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۴:۴۳
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۲
غروب آفتاب
۲۰:۰۱:۱۶
اذان مغرب
۲۰:۱۹:۵۲