vasael.ir

کد خبر: ۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ - 19 April 2015

برگزاری نقد فیلم کوتاه ضربدر مربع دایره با موضوع خانواده و تربیت فرزند

در تاریخ 27/11/92 نشست نقد و بررسی فیلم کوتاه ضربدر مربع دایره با همکاری کافه کراسه، در یکشنبه دخترانه کافه با حضور کارگردان اثر؛ سرکار خانم اسماعیلی برگزار شد.

 

در تاریخ 27/11/92  نشست نقد و بررسی فیلم کوتاه ضربدر مربع دایره با همکاری کافه کراسه، در یکشنبه دخترانه کافه با حضور کارگردان اثر؛ سرکار خانم اسماعیلی برگزار شد.

در جلسه مذکور خانمها پیرهادی، ضامنی، نعمتی، موسوی و سیانکی به همراه تعدادی از مخاطبین کافه پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی آن از لحاظ ساختاری و نیز محتوایی پرداختند. شایان ذکر است که این اثر جزو آثار برگزیده جشنواره فیلم عمار به نمایش درآمده بود و کوشیده بود تا به نحوی هنرمندانه و در عین حال به دور از سیاه­نمایی (که در آثاری نظیر دایره زنگی شاهدش بودیم ) اثرات مخرب ماهواره را بر روابط حاکم بین اعضای خانواده و همچنین اثر آن در تربیت فرزند را به نمایش در آورد.

این نشست که در فاصله کمی از اتمام اکران آثار برگزیده جشنواره فیلم فجر برگزار شد، قرار بود گامی باشد در راستای برگزاری سلسله جلسات نقد و بررسی فیلم های به نمایش درآمده در جشنواره های فیلم فجر و عمار. اهمیت موضوع فیلم و نیز ظرفیت تبدیل شدنش به یک فیلم بلند ما را بر آن داشت تا در یک محفل صمیمانه پیشنهادات بانوان فعال در عرصه رسانه و بویژه نقد فیلم را به گوش سازنده اثر برسانیم و امیدوار باشیم که در آینده ای نه چندان دور، در باب آسیب شناسی حضور ماهواره در کانون خانوادهایمان شاهد آثاری فاخر و به دور از سیاه­نمایی خواهیم بود. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نظرسنجی
مهمترین راهکار تقویت فقه حکومتی در حوزه علمیه چیست؟
سیاست گذاری کلان مسئولان حوزه علمیه
راه اندازی کرسی های درس و بحث از سوی اساتید و فضلا
تقویت پژوهشگاه ها و مراکز علمی
آموزش مبانی و اصول فقه حکومتی در سطوح مختلف حوزه
اوقات شرعی
۰۱ / ۰۳ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۱۸:۵۸
طلوع افتاب
۰۵:۵۹:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۴۰
غروب آفتاب
۲۰:۰۷:۱۶
اذان مغرب
۲۰:۲۶:۱۳