vasael.ir

کد خبر: ۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴ - 07 April 2013
در هفته سلامت

فشارخون تهرانی‌ها گرفته می‌شود

در راستای انجام برنامه‌های بهداشتی به مناسبت هفته سلامت، فشار خون تهرانی‌ها همراه با ارائه برنامه‌های آموزشی گرفته می شود.

 

به گزارش تهران پرس، مدیر آموزش سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برنامه‌های بهداشتی به مناسبت هفته سلامت از گرفتن فشار خون تهرانی‌ها با ارائه برنامه‌های آموزشی خبر داد.
 
اکرم تمجیدی، در تشریح برنامه‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: در این زمینه براساس نامگذاری روزهای هفته سلامت در مناطق مختلف تهران از جمله شمال، شمال غرب، شمیرانات و مناطق فیروزکوه، دماوند، ورامین، پیشوا، ملارد، شهریار، بهارستان، شهرقدس و رباط‌کریم برنامه‌های متعدد بهداشتی از جمله گرفتن فشار خون افراد صورت می‌پذیرد.
 
وی با اشاره به  اینکه حدود 10 میلیون نفر در تهران زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند، افزود: در هفته سلامت برنامه‌های متعددی در هر منطقه با توجه به نامگذاری روزهای هفته سلامت اجرا خواهد شد که می‌توان به توضیح بروشور، نصب پوستر آموزشی، تست قند و فشار خون اشاره کرد.
 
تمجیدی بیان داشت: در هفته سلامت که امسال از طرف سازمان بهداشت جهانی با عنوان (فشار خون را جدی بگیریم) نامگذاری شده است برنامه‌های دیگری از جمله زنگ سلامت و برنامه‌های آموزشی با همکاری آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان به اجرا گذاشته خواهد شد.
 
مدیر آموزش سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: در مجموع در حدود 15 برنامه متعدد آموزشی و بهداشتی در هفته سلامت برای تهرانی‌ها جهت آگاه‌سازی آنها از عوارض بیماری فشار خون اجرا خواهد شد.
 
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۸ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۲:۵۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۴۷
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۶
غروب آفتاب
۲۰:۰۴:۱۹
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۰۶