vasael.ir

کد خبر: ۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ - 07 June 2018
عضو مجمع نمایندگان طلاب:

خرید کالای غیر ایرانی ظلم به جامعه ایمانی است

وسائل ـ حجت الاسلام گل‌زاده گفت: امروزه خرید کالای غیر ایرانی و مخصوصا کالایی که به تقویت جبهه استکبار، استعمار و صهیونیسم کمک کند، ظلم به جامعه ایمانی و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام صادق گل‌زاده، عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه، در گفت‌و گویی، به تبیین مؤلفه‌های حمایت از کالای ایرانی در جامعه اسلامی پرداخت و اظهار داشت: شعاری که رهبر معظم انقلاب برای سال جاری انتخاب کردند، حقیقتا گره گشا و نجات‌بخش اقتصاد ایران است.

 

رونق اقتصادی، مقدمه رونق سیاست و فرهنگ

وی رونق اقتصادی را مقدمه رونق سیاست و فرهنگ توصیف و بیان کرد: وقتی اقتصاد کشور رونق بگیرد، به تبع آن سیاست و فرهنگ اجتماعی ایران نیز نجات یافته و متحول می‌شود، چراکه اقتصاد به عنوان یک سیاست و پشتوانه در همه ساحت‌ها ایفای نقش می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به مبانی اسلامی و آیه نفی سبیل در قرآن مطرح کرد: وقتی بنای کار برای تقویت ایمان جامعه اسلامی  و مؤمنین در نظر گرفته می‌شود، هرآنچه به عزت ایمانی و اسلامی آسیب وارد کند، مورد انکار و نفی اسلام و قرآن قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام گل‌زاده در تبیین چرایی حمایت از کالای داخلی گفت: امروزه خرید کالای غیر ایرانی و مخصوصا کالایی که به تقویت جبهه استکبار، استعمار و صهیونیسم کمک کند، ظلم به جامعه ایمانی و نظام اسلامی است.

 

توطئه‌های دشمنان برای آسیب به جمهوری اسلامی

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف برای از بین بردن انقلاب بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی، دولت‌های استکباری جهانی و ارتجاعی منطقه به‌ویژه عربستان سعودی در ظرفیت‌ها و ساحت‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ایران دائما در حال توطئه‌ هستند.

این تحلیلگر مسائل فرهنگی راه مقابله با اهرم فشار دشمنان علیه ایران را  اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: برای  این دشمنان از گذشته تاکنون به روش‌های مختلفی همچون جنگ، نفوذ و تحریم سعی در آسیب زدن به جمهوری اسلامی داشته‌اند و تحریم‌های اقتصادی خود را به عنوان یک اهرم بازدارنده علیه ملت و مملکت اسلامی ایران به کارگرفته‌اند، که بهترین راه برای مقابله با این اهرم، اقتصاد مقاومتی است.

 

توصیه‌های رهبر انقلاب، راهگشای مشکلات

عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را راه‌گشا توصیف و بیان کرد: برای مقابله با اقدام و توطئه بایستی به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و مخصوصا به مفاهیم برجسته‌‌ای که ایشان در زمینه اقتصادی مطرح کردند، مانند اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی عمل کرد.

حجت الاسلام گل‌زاده فرهنگ‌ ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت‌ را عنصری اساسی برای حمایت مردم از کالای داخلی عنوان و تصریح کرد: بایستی بیدارگری، مراقبت در انتقال پیام‌های انقلابی، آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه را با فرهنگ‌سازی در زمینه‌‌های ولایت‌مداری و مردم‌سالاری دینی تقویت کرد تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی برای مردم جامعه نهادینه شده و در آینده بتوان رونق اقتصادی و فرهنگی کشور را شاهد بود./909/241/ح

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۱۰ / ۰۱ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۵:۳۱:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۱
اذان ظهر
۱۳:۱۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۲۵:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۴۲:۳۹