vasael.ir

کد خبر: ۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ - 06 May 2018
آیت الله کعبی مطرح کرد؛

فضای رسانه ای باید از هیمنه دشمن خارج شود

وسائل ـ عضو هیأت رییسه خبرگان ایجاد آرامش روانی در جامعه را از وظایف رسانه ها دانست و گفت: هدف دشمن از جنگ نرم، جنگ روانی و رسانه ای ناامیدی مردم و تلاش مذبوحانه و طراحی توطئه برای براندازی نظام است.
 

به گزارش وسائل، آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ای در جهان امروز، بر ضرورت استفاده از فرصت ها از سوی رسانه های انقلابی و حوزوی تأکید کرد و خواستار رویکرد تهاجمی این رسانه ها در برابر دشمنان شد.

وی افزود: رسانه های داخلی و انقلابی هیچگاه نباید در میدان رسانه ای دشمنان بازی کنند بلکه باید با سناریو مناسب در صدد ادای رسالت خود باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی باید از هیمنه دشمن خارج شود؛ تقویت پیام رسان های داخلی، عملکرد حرفه ای رسانه ها، شناخت اولویت ها و پرهیز از حاشیه ها را از الزامات این موضوع دانست.

وی ایجاد آرامش روانی در جامعه را از وظایف رسانه ها دانست و ادامه داد: هدف دشمن از جنگ نرم، جنگ روانی و رسانه ای ناامیدی مردم و در نهایت تلاش مذبوحانه و طراحی توطئه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی است که رسانه های داخلی و انقلابی باید در جهت مقابل آن حرکت کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن در زمینه به چالش کشاندن مشروعیت، همبستگی و کارآمدی نظام با شیطنت برنامه های جدی طراحی کرده است، ابراز داشت: در بحث مشروعیت دشمن سعی دارد اعتقادات مردم نسبت به نظام اسلامی و ارکان آن را مورد هدف قرار دهد.

وی عنوان کرد: در موضوع همبستگی راهبرد دشمن بر هم زدن انسجام و اتحاد ملت است، دشمن در بحث کارآمدی نظام نیز سیاه نمایی را به صورت جدی در دستور کار قرار داده تا جامعه را تحت تأثیر قرار دهد، برنامه دیگر دشمن نیز هجمه همه جانبه به حافظان نظام اسلامی مانند نیروهای مسلح است.

آیت الله کعبی یکی از عرصه های جنگ دشمن را جنگ هویتی عنوان و خاطرنشان کرد: جنگ هویتی سه ضلعی است که شامل جنگ علیه هویت اسلامی، هویت انقلابی و هویت اخلاقی و اجتماعی ملت ریشه دار ایران اسلامی می شود، در این جنگ دشمن به دنبال تقابل بین اسلام و انقلاب است و همچنین سعی می کند که در زمینه اخلاقی فساد را در جامعه ترویج دهد./924/ص

منبع: رسا

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۰۴ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۵۳:۳۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۲۵
اذان ظهر
۱۳:۰۵:۱۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۲۲
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۰۴