vasael.ir

کد خبر: ۱۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 01 June 2020
استاد حوزه و دانشگاه:

ولنگاری فضای مجازی رومیناهای بسیاری را هدف گرفته است

وسائل - استاد حوزه و دانشگاه گفت: جنگ رسانه‌ای و ولنگاری در فضای مجازی باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی شده که در این بین رومیناهای بسیاری هدف گرفته شده‌اند.

به گزارش وسائل، طاهره حیدری مجد در گفت‌وگویی ولنگاری فضای مجازی رومیناهای بسیاری را هدف گرفته استبا اشاره به اینکه جنگ رسانه‌ای و ولنگاری در فضای مجازی باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی شده که در این بین رومیناهای بسیاری هدف گرفته شده‌اند، اظهار داشت: ریشه داستان زندگی رومینا به جریان های جنگ رسانه‌ای برمی‌گردد که چندین سال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به آن هشدار دادند.


وی افزود: فضای مجازی با تولید محتواهای غیرمناسب شعله شهوت را در نسل جوان روشن کرده و باعث نابود کردن کانون و بنیان خانواده ها شده است.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که بلوغ جنسی زودرس پیش از سن معمول ایجاد شده است گفت: اکنون دختران 9 ساله مانند 18 ساله‌ها هستند و نسبت به همه مسائل جنسی و ارتباطی آشنایی کامل دارند.


وی ادامه داد: با امضای سند 2030 آموزش‌هایی را وارد مدارس کرده‌اند که این امر باعث بلوغ زودرس دختران و پسران می شود.


حیدری مجد تاکید کرد: دشمنان به ظاهر دوست ما با ارائه برنامه‌های دقیق به دنبال از بین بردن اخلاق در خانواده و از بین بردن بنیان‌ها شده اند تا از این طریق به آسیب های اجتماعی دامن بزنند.


استاد جامعه الزهرا(س) ادامه داد: در شهرهای کوچک، فضای جامعه بر روی شخصیت و تصمیم گیری پدر تاثیر می گذارد ضمن اینکه پدر خانواده قادر به کنترل روابط فرزندش در فضای مجازی و حتی در ارتباط با پسر نیست.
وی با تاکید بر اینکه هیچ کسی، حتی پدر اجازه به قتل رساندن فرزند را ندارد گفت: این اقدام به هیچ وجه پذیرفته شده نیست و از این رو باید ابعاد مختلف این اتفاق مورد بررسی قرار گیرد تا از قتل رومیناهای دیگر جلوگیری کند.


استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: ما در جنگ نابرابر فضای مجازی با دشمنان قرار گرفته‌ایم که این فضا باعث ایجاد فساد اخلاقی و از بین رفتن عفت خانواده شده است که سرانجام آن جدایی مردان و زنان و ادامه زندگی فرزندان طلاق شده است.


وی با انتقاد از بلوغ زود رس و ازدواج دیرهنگام گفت: آمارهای ازدواج و فرزندآوری کاهش یافته است و به تبع آن عشق‌های مجازی نسل های جوان را هدف گرفته است.


حیدری مجد گفت: این برنامه دشمن است که آرام آرام بدون استفاده از هرگونه بمب و موشکی، آرامش و امنیت در خانواده‌ها را نشانه گرفته است و قربانی آن دخترانی مانند رومیناها هستند.


وی گفت: وقتی کرونا به کشورمان رسید همه نهادها هشدار دادند و وارد میدان شدند ولی چرا در زمان تصویب 2030 وزیر ارشاد از جمله کسانی بود که با این سند موافقت کرد؟ و کسی اعلام وضعیت بحرانی نکرد؟


استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: وقتی جسم انسان‌ها بیمار می‌شود ده‌ها نهاد اعلام آمادگی می کنند ولی اکنون که روح انسان‌ها که حقیقت وجودی است آلوده شده است کسی اعتراضی و یا اقدام عملیاتی نمی‌کند.


وی خاطر نشان کرد: علما و مراجع تقلید چرا سکوت کرده اند ؟ و اجازه دادند بزرگترین ننگ تاریخ با عنوان سند 2030 تصویب شود و نسل مومن و جوان نشانه گرفته شوند مگر غیراز این است که ما جامعه شیعه هستیم و در صف‌های اعتکاف و پیاده روی اربعین پشت یکدیگر ایستاده ایم.


حیدری مجد با اهتمام بر اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز محتوای تاثیرگذاری در حوزه جنگ رسانه‌ای انجام نداده است گفت: در سریال ها و فیلم‌ها شاهد تجمل گرایی، تنوع گرایی و خیلی مسائل دیگر هستیم.


وی بیان داشت: جنگ رسانه‌ای دشمن اتفاق‌هایی مانند قتل رومیناها را به دنبال خواهد داشت و اگر فکری برای آن اندیشیده نشود رومیناهای دیگر نیز کشته خواهند شد.


قتل رومینای ۱۳ ساله به دست پدرش که چند روز قبل در بخش حویق تالش اتفاق افتاد، بحث داغ این روزها شده است./422/908/م

منبع: حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۱۰ / ۰۱ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۵:۳۱:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۱
اذان ظهر
۱۳:۱۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۲۵:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۴۲:۳۹