vasael.ir

کد خبر: ۱۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 05 September 2019
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

تصویب کلیات طرح بررسی اعتبار اسناد رسمی

وسائل ـ سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از تصویب کلیات طرح بررسی اعتبار اسناد رسمی در کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست، نماینده مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک کشور، معاون حقوقی وزارت دادگستری، مسئولان حقوقی قوه قضائیه و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و وزارت اطلاعات در این نشست حضور داشتند.

به گزارش وسائل، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزیتصویب کلیات طرح بررسی اعتبار اسناد رسمی در گفت‌وگویی، در تشریح نشست روز (یکشنبه 10 شهریورماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در این نشست طرح الحاق یک تبصره به بند ج ماده 24 قانون الحاق برخی مواد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت رد شده و از دستورکار خارج شد.

نماینده مردم رباط‌ کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این تبصره آمده بود که پس از انقضای مهلت فوق مرجع قضایی می تواند نسبت به توقیف و برداشت محکوم به از محل سایر احضار محکوم به اصلی اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: طرح بررسی اعتبار اسناد رسمی موضوع دیگری بود که در دستورکار این کمیسیون قرار گرفته بود که در نهایت کلیات آن به تصویب رسید و به کمیته تخصصی ارجاع داده شد تا آن را از ابعاد مختلف بررسی کرده و نتیجه را در نشست آتی کمیسیون ارائه دهند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: رئیس اداره ثبت اسناد و املاک کشور، معاون حقوقی وزارت دادگستری، مسئولان حقوقی قوه قضائیه، نماینده مرکز تحقیقات اسلامی، نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و وزارت اطلاعات در این نشست حضور داشتند./908/241/ح

منبع: خانه ملت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۰۶ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۵۰:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۴:۵۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۵۸
اذان مغرب
۲۰:۰۴:۴۵