vasael.ir

کد خبر: ۱۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ - 14 August 2019
به همت مرکز پژوهشی مبنا؛

آغاز پروژه «نظریه حقوق عمومی اسلامی» و «نظریه دولت اسلامی»

وسائل ـ پروژه مبنایی «نظریه حقوق عمومی اسلامی» و «نظریه دولت اسلامی» در مرکز پژوهشی مبنا با حضور اساتید مبرز دانشگاهی-حوزوی و با محوریت حجت الاسلام‌والمسلمین استاد محمدجواد ارسطا آغاز شد.
به گزارش وسائل، پروژه مبنایی «نظریه حقوق عمومیآغاز پروژه «نظریه حقوق عمومی اسلامی» و «نظریه دولت اسلامی» اسلامی» و «نظریه دولت اسلامی» در مرکز پژوهشی مبنا با حضور اساتید مبرز دانشگاهی-حوزوی و با محوریت حجت الاسلام‌ والمسلمین استاد محمدجواد ارسطا آغاز شد.
 
دکتر محمدتقی دشتی مدیرعامل اظهار داشت: این پروژه در راستای اهداف و سیاست‌های کلان مقام معظم رهبری برای عبور و ارتفاع نظام اسلامی به مرحله دولت اسلامی است.

مدیرعامل مرکز پژوهشی مبنا(مؤلفه‌های بنیادین نظام اسلامی) افزود: بدیهی است که بدون طراحی نظریه دولت اسلامی امکان ایجاد دولت اسلامی به صورت مستقل و مطلوب وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به نظر اساتید فعال در این پروژه، مقدمه ارائه نظریه دولت اسلامی، طراحی نظریه حقوق عمومی اسلامی است؛ بنابراین کلان پروژه طراحی نظریه حقوق عمومی اسلامی در دستور کار قرار گرفت که از دل آن، نظریه دولت اسلامی نیز استخراج می‌شود.

لازم به توضیح است که این پروژه با حضور و تلاش اساتیدی، چون حجت‌الاسلام دکتر حسین جوان آراسته، دکتر سیداحمد حبیب نژاد و دکتر محمدتقی دشتی با محوریت و مسئولیت دکتر محمدجواد ارسطا در حال انجام است. همچنین قرار است در مراحل انجام این پروژه، از مساعدت مراکز علمی و دانشگاهی مختلف استفاده شود./908/241/ح
 
منبع: صراط مبین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۱۰ / ۰۱ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۵:۳۱:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۱
اذان ظهر
۱۳:۱۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۲۵:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۴۲:۳۹