vasael.ir

کد خبر: ۱۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 14 August 2019

نگاهی بر کتاب «بیانیه نامه»

وسائل ـ کتاب بیانیه نامه (فرهنگ الفبایی بیانیه رهبر معظم انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی) به قلم روح الله ولی ابرقویی از سوی انتشارات مشهور منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار وسائل، کتاب بیانیه نامه (فرهنگ الفبایی بیانیه کتاب «بیانیه نامه» منتشر شدرهبر معظم انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی) به قلم روح الله ولی ابرقویی از سوی انتشارات مشهور منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این کتاب با ۱۷۰ صفحه در قطع رقعی و دارای فهرست تفصیلی و ترتیبی منتشر شده که در صفحات زوج کتاب، متن اصلی بیانیه گام دوم انقلاب و در صفحات فرد و در مقابل متن اصلی بیانیه رهبر انقلاب، دسته بندی و نمودار مطالب وجود دارد.

همچنین در انتهای کتاب نیز حدود ۹۰ صفحه، فهرست الفبایی طراحی شده است که در  حدود ۲۰۰۰ موضوع الفبایی و نمایه استخراج شده است؛ بطور مثال اگر خواننده بخواهد بداند رهبر انقلاب درباره دشمن چه مطالب مهمی در بیانیه گام دوم فرموده‌اند، به فهرست الفبایی و حرف دال مراجعه کرده و با یافتن کلمه دشمن و ریزموضوعات آن به آدرس های درج شده در مقابل هر نمایه مراجعه نموده و مطلب تفصیلی آن را در متن بیانیه رهبر انقلاب می‌یابد.

کتاب مذکور دارای مجوز نشر انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر رهبر انقلاب) می‌باشد که جهت تدریس نیز مفید بوده و قابلیت دسترسی آسان به موضوعات بیانیه گام دوم را داراست.

«ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی»، «سرگذشت چهل ساله انقلاب اسلامی»، «برکات انقلاب اسلامی»، «محصول تلاش چهل ساله انقلاب اسلامی و وضعیت فعلی ما» و «توصیه‌هایی به جوانان برای تبدیل ایران به الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی» از سرفصل های این کتاب می باشد.

قیمت کتاب بیانیه نامه، ۲۸ هزار تومان بوده و علاقه‌مندان جهت تهیه آن می توانند با شماره همراه ۰۹۱۹۶۶۶۳۶۷۸ تماس حاصل نمایند./241/241/ح




کتاب «بیانیه نامه» منتشر شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۱۰ / ۰۱ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۵:۳۱:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۱
اذان ظهر
۱۳:۱۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۲۵:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۴۲:۳۹