vasael.ir

کد خبر: ۱۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ - 08 August 2019
از سوی ستاد حقوق بشر اسلامی قوه قضائیه؛

کتاب حجت الاسلام والمسلمین ارسطا اثر برگزیده سال شد

وسائل ـ کتاب «نظام حقوق بشر اسلامی» اثر حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد ارسطا، از محصولات مرکز پژوهشی مبنا، به عنوان کتاب برگزیده سال ستاد حقوق بشر اسلامی قوه قضائیه انتخاب شد.

به گزارش وسائل، کتاب «نظام حقوق بشر اسلامی» اثر کتاب حجت الاسلام والمسلمین ارسطا اثر برگزیده سال شدحجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد ارسطا، از محصولات مرکز پژوهشی مبنا، به عنوان کتاب برگزیده سال ستاد حقوق بشر اسلامی قوه قضائیه انتخاب شد.

همایش بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی با حضور مقامات عالی رتبه نظام ازجمله رئیس قوه قضائیه و وزیر امور خارجه برگزار شد.

در این همایش از شخصیت‌های علمی و اجرایی فعال و نمونه در حوزه حقوق بشر اسلامی  تقدیر شد و بر اساس رأی هیئت داوران در سومین جشنواره کتب و پایان نامه‌های حقوق بشر، کتاب «نظام حقوق بشر اسلامی» کتاب سال انتخاب و از نویسنده آن، دکتر محمدجواد ارسطا قدردانی شد.

در دیباچه این اثر ارزشمند آمده است: «کتابی که پیش رو دارید، گامی متواضعانه است که در راستای فراهم ساختن این زمینه علمی برداشته شده است. در این کتاب که حاصل تدریس مبانی فقهی اعلامیه اسلامی حقوق بشر برای گروهی از طلاب و دانشجویان می‌باشد نگارنده کوشیده است هریک از مواد این اعلامیه را بر اساس موازین فقهی مذهب شیعه مورد بررسی قرار دهد. شیوه طرح مباحث، همان شیوه استدلالی و اجتهادی است و سعی شده از تفصیل ملال آور و ایجاز خلل آور پرهیز گردد»./241/241/ح

 

منبع: صراط مبین

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
15:16 - 1398/05/17
نتیجه زحمات این استاد برجسته حقوق و فقه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۱۰ / ۰۱ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۵:۳۱:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۱
اذان ظهر
۱۳:۱۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۲۵:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۴۲:۳۹