vasael.ir

کد خبر: ۱۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ - 20 July 2019
حجت الاسلام تسخیری خبر داد؛

همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» برگزار می‌‎شود

وسائل ـ رئیس مركز گفت‌وگوی اديان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از برگزاری همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان خبر داد.

به گزارش وسائل، همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» برگزار می‌‎شودحجت‌الاسلام محمدمهدی تسخیری، رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از برگزاری همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» خبر داد و گفت: این همایش ۳۱ تیرماه جاری، ساعت ۱۰ صبح با حضور گسترده مسئولین اجرایی و بزرگان دینی و نخبگان علمی حوزه و دانشگاه در محل حسینیه الزهرا (س) این سازمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، اظهار کرد: اقدام نابخردانه دولت آمریکا در وضع تحریم‌های جدید علیه مقامات عالی کشور و ملت بزرگ ایران که نشان دهنده عمق کینه و دشمنی سردمداران امریکا با مردم عظیم‌الشأن ایران و نهایت استیصال آنان در مواجهه با مقاومت عزت‌مندانه نظام جمهوری اسلامی ایران است، موجب شده مردم ایران از اقوام و پیروان ادیان مختلف ضمن ابراز انزجار خویش از این سیاست‌های خصمانه بر همبستگی و انسجام خویش در مقاومت عزتمندانه علیه استکبار جهانی، بیش از پیش تأکید کنند.

رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: این سازمان در راستای محکومیت این اقدامات سخیف امریکا با همکاری و مشارکت رهبران و پیروان ادیان مختلف، همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: سخنرانان این همایش از منظر آموزه‌های دینی، ابعاد مختلف سیاست خصمانه دولت امریکا علیه ملت شریف ایران را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد./908/241/ح
 
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۱۰ / ۰۱ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۵:۳۱:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۱
اذان ظهر
۱۳:۱۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۲۵:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۴۲:۳۹