vasael.ir

کد خبر: ۱۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ - 24 June 2019

برگزاری نشست بانکداری اسلامی در عمان

وسائل ـ نشست «اقتصاد اسلامی و توسعه» با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم و شرکت‌ها نسبت به مفهوم بانکداری اسلامی در عمان برگزار شد.
به گزارش از وسائل، نشست «اقتصاد اسلامی و توسعه»نشست بانکداری اسلامی در عمان به همت بانکداری اسلامی «میثاق» یکی از بانک‌های مسقط و با همکاری وزارت اوقاف و امور دینی در مقر دانشکده علوم شرعی و با حضور رئیس و اعضای هیئت نظارت شرعی «میثاق» و تعدادی از مسئولان این کشور در راستای تقویت نقشش در معرفی مفهوم بانکداری اسلامی در جامعه عمان برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش، ارتقای سطح آگاهی نسبت به مفهوم بانکداری اسلامی در میان مردم و شرکت‌ها، معرفی مهمترین خدمات و محصولات ارایه شده مظابق با اصول قوانین اسلامی است. این نشست‌ها همچنین فرصتی برای طرح پرسش‌ها مربوط به بانکداری اسلامی و پاسخ به آن‌ها از سوی متخصصان است.

در این نشست، شیخ «دکتر علی القرهداغی» رئیس هیئت نظارت شرعی در بانکداری اسلامی میثاق، مقاله‌ای را درباره نقش اقتصاد اسلامی در تحقق توسعه ارایه کرد، همچنین دکتر «ماجد بن محمد الکندی» از اعضای این هیئت، درباره تکامل موسسات اقتصادی اسلامی به منظور تقویت توسعه پایدار برای اقتصادی ملی، شیخ «عصام اسحاق» یکی دیگر از اعضای این هیئت درباره فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود برای سرمایه‌گذاری پس‌انداز افراد، جمعیت‌ها و موسسه‌ها سخنرانی کردند.

بانکداری اسلامی میثاق، برنامه «شعاع میثاق» را در راستای برنامه راهبردی در معرفی مفهوم بانکداری اسلامی به راه انداخته است؛ این برنامه با هدف تقویت فرهنگ اقتصادی اسلامی، تشویق جوانان پژوهشگر و محقق و کارآفرینان جوان برای آشنایی در زمینه اقتصاد اسلامی و افزایش آگاهی نسبت به آن انجام می‌گیرد./908/241/ح
 
منبع: شبستان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۱۰ / ۰۱ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۵:۳۱:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۱
اذان ظهر
۱۳:۱۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۲۵:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۴۲:۳۹