vasael.ir

کد خبر: ۱۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ - 28 February 2019

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با رییس دفتر تبلیغات اسلامی

وسائل ـ مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه شماری از مدیران و دبیران این رسانه حوزوی با رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش وسائل، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با رییس دفتر تبلیغات اسلامیخبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دیدار کرد.

در این دیدار که شماری از مدیران و دبیران خبرگزاری رسا نیز حضور داشتند، حجت الاسلام محققی گزارشی از فعالیت ها، اهداف و اقدامات این رسانه حوزوی ارائه کرد.

وی همگرایی حوزه و حاکمیت، تربیت طلاب رسانه ای و پیگیری مطالبات رهبر انقلاب و نصایح مراجع تقلید و علما را از مهم ترین اهداف راه اندازی خبرگزاری رسا عنوان کرد.

حجت الاسلام محققی از تبدیل شدن رسا به یک مؤسسه رسانه ای خبر داد و گفت: با مطالعه و نیازسنجی که صورت گرفت، رسا عرصه های فعالیت خود را گسترش داده و هم اکنون علاوه بر فعالیت خبرگزاری رسا، پایگاه تخصصی فقه حکومتی(وسائل) و نشریه رسائل نیز فعال هستند و هر کدام مخاطبان خاصی دارند.

در ادامه این دیدار علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری رسا گزارش سرویس های مختلف خبرگزاری رسا را تشریح کرد و اعتماد مراجع و علما را سرمایه ای ارزشمند برای این رسانه حوزوی دانست.

همچنین محمد مهدی زارع گزارش مدیریت توسعه علمی و ارتباطات، علیرضا داوودی گزارش سایت وسائل، حسین عجمی گزارش سرویس حوزه و روحانیت و حجت الاسلام عارف ابراهیمی گزارش بخش بین الملل خبرگزاری رسا را خدمت رییس دفتر تبلیغات اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کردند که مورد توجه و استقبال حجت الاسلام والمسلمین واعظی قرار گرفت.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پس از استماع گزارش های ارائه شده از سوی مدیرعامل و دیگر مدیران و دبیران خبرگزاری رسا، فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این رسانه حوزوی را امید بخش توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی در ادامه ضمن بیان توصیه هایی به منظور ارتقای روند فعالیت های رسا، بر لزوم تبیین و انعکاس هنرمندانه دستاوردهای حوزه و خدمات اجتماعی روحانیت تاکید کرد./909/241/ح

 

منبع: رسا

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
23:38 - 1398/01/29
از استاد واعظی درباره فقه حکومتی مطلب بگذارید.
مدیر پایگاه سلام
در دستور کار قرار می گیرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نظرسنجی
مهمترین راهکار تقویت فقه حکومتی در حوزه علمیه چیست؟
سیاست گذاری کلان مسئولان حوزه علمیه
راه اندازی کرسی های درس و بحث از سوی اساتید و فضلا
تقویت پژوهشگاه ها و مراکز علمی
آموزش مبانی و اصول فقه حکومتی در سطوح مختلف حوزه
اوقات شرعی
۲۹ / ۱۲ /۱۴۰۲
قم
اذان صبح
۰۴:۴۷:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۱۱:۰۴
اذان ظهر
۱۲:۱۴:۴۰
غروب آفتاب
۱۸:۱۷:۳۷
اذان مغرب
۱۸:۳۴:۲۹