vasael.ir

کد خبر: ۱۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ - 01 January 2019
نخستین همکاری مشترک سازمان بورس با حوزه علمیه قم؛

برگزاری کارگاه‌‌های آشنایی با بورس و فقه بازار سرمایه

وسائل ـ دفتر همکاری‌های حوزوی سازمان بورس اوراق بهادار با همکاری انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه مجموعه کارگاه‌هایی را به منظور آشنایی طلاب و فضلای حوزه با مسأله بورس و فقه بازار سرمایه، راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار وسائل، دفتر همکاری‌های حوزوی سازمان بورسراه‌اندازی کارگاه‌ آشنایی با بورس و فقه بازار سرمایه اوراق بهادار با همکاری انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه اقدام به برگزاری کارگاه آشنایی با بورس و فقه بازار سرمایه کرده است.

این مجموعه کارگاه‌ها که با استقبال زیاد اعضای انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه مواجه شده است، به صورت هفتگی و در محل دفتر همکاری های حوزوی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در قم برگزار می شود.

کارگاه‌ها در دو بخش موضوع شناسی و فقهی، برگزار می شود؛ در بخش موضوع شناسی کارشناسان سازمان بورس و در بخش فقه بازار سرمایه اساتید تراز اول فقه بازار سرمایه و اعضای شورای فقهی سازمان بورس اوراق بهادار به ارائه مطالب می پردازند.

هدف از راه اندازی این کارگاه‌ها آشنایی بدنه تخصصی اقتصادی حوزه علمیه با مباحث بازار سرمایه و استفاده از ظرفیت های علمی فقهی - اقتصادی این مجموعه است.

گفتنی است، چندی پیش سازمان بورس و اوراق بهادار کشور برای استفاده بیشتر از ظرفیت های حوزه علمیه تفاهم نامه همکاری با مرکز مدیریت حوزه علمیه منعقد کرد و این کارگاه در راستای تحقق تفاهم نامه مزبور تدارک دیده شده است./203/241/ح

 

 

 

راه‌اندازی کارگاه‌ آشنایی با بورس و فقه بازار سرمایه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۰۴ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۵۳:۳۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۲۵
اذان ظهر
۱۳:۰۵:۱۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۲۲
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۰۴